BeemerZ1 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 hva med Ficaraudio da? det sies at de har alle fordelene til RE men er kvitt ulempene.. Har sett litt på de :) Ganske sexy egentlig... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 litt OT: hvor får man kjøpt RE? noen forhandlere i Norge? Ingen steder... Selges bare gjennom noen få butikker i USA, pluss BladeICE i UK. Men Lars Engen hørtes litt lur ut, så kanskje det skjer noe der :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ingen steder...Selges bare gjennom noen få butikker i USA, pluss BladeICE i UK. Men Lars Engen hørtes litt lur ut, så kanskje det skjer noe der :) mener du at de skal ta inn re? blir vel fort alt for dyrt her da..koster ikke så mye å importere Fi i forhold til mye andre crap. Har liksom ikke funnet noe som er skikkelig sexy, spiller bra og brutalt nok her hjemme som ikke er for dyrt.. det eneste som frister er xxls... Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 morn mr z1 hva ble det av subber på deg til slutt? fikk endelig mine SI D2 magnum 2006 mod på fredag og etter å ha båret de opp trappene har de drept alle kortene jeg hadde i lommeboken :| men de var tøffe da! Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 morn mr z1 hva ble det av subber på deg til slutt? fikk endelig mine SI D2 magnum 2006 mod på fredag og etter å ha båret de opp trappene har de drept alle kortene jeg hadde i lommeboken :| men de var tøffe da! Hvor mye måtte du gi pr stk for dem etter frakt og moms? de er litt for dyre for min lommebok :( Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvorfor er ikke det lurt??Tar jo mye mindre plass, raskere oppstart og ingen bevegelige deler :) Ingen harddiskbasert PC klarer kaldstart på 10 sek. Vurderer en stor 2,5" SATA 7200RPM disk til musikk, film osv... Men sikker på at det blir raskere og sånt på minnekortet da ? og like stabilt ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Men sikker på at det blir raskere og sånt på minnekortet da ? og like stabilt ?:) Jepp! Hvis jeg får det til da... :) Har i hvert fall bestilt en 100 GB SATA 2,5" disk nå. Til musikk, film osv. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Har du noen bilder av det ferdig hvis det er ferdig da?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Tenker du på prosjektet mitt eller carputeren? Ingen av delene er egentlig ferdige... Anlegget er stadig under endring :p Carputeren har vært montert i papp-esken som fulgte med hovedkortet en stund nå, men blir ikke montert noe sted før den er ferdig. Skal i hvert fall bytte hovedkort, kanskje også resten i samme slengen... Så hvis noen skulle være interessert har jeg kanskje en meget bra carputer som funker til salgs om ikke så lenge :) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 klarer du målet ditt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Nei, ikke med mindre jeg gidder å bygge ny kasse før nyttår... Men er egentlig meget fornøyd med å ha kommet opp i 151,9 dB med den kassen jeg bruker nå :D Eller..det vil si..får kanskje prøvd med litt mer effekt, så da går jeg forhåpentligvis opp en del til. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Tenkte på prosjektet baki i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Da har det endelig begynt å skje noe her etter en god stund med lite fremgang... Har utvidet hullene litt, så det ble plass til 5 1/4" mellomtone: Sånn ca plassering/vinkling: Etter litt støvsuging så det slik ut: Kanskje ikke så lett å se, men her har jeg lagt litt plast og pusset ned for å få en en ok overflate å støpe på: Klar for støping: Har kommet litt lenger enn dette, skal ut og fortsette nå :) Diskantene kommer nok til å havne i A-stolpene om det var noen som skulle lure. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet August 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 En stund siden dette ble gjort, men her er litt fortsettelse: Og så har jeg fått meg nytt leketøy :D Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Dette ble kjempe bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg