DemptD Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by andrej1 nå fær du gje rei. Hehe, men de fleste Audi felgene ser ut som SUV felger, altfor breie eiker. Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by andrej1 nå fær du gje rei. audi har jo ikkje hørt om kant då ;) Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Takker for utrolig mye komplimenter her.:D Det varmer. Men dere som har begynt en liten egen tråd om Audi felger her, kan dere ta den i en egen tråd?? Gidder ikke gå ut med hva jeg gav for bilen, men at jeg sparte noen tusen i forhold til norsk pris skal jeg ikke nekte på:D For S3 er den dyr bil, men jeg syntes man får hva man betaler for, og setene fra Recaro som mange av dere har kommentert er en DRØM i seg selv. Både å sitte i og i utseende! Forsikringen kom jeg faktisk meeeget bra ut av, var mye av grunnen til at jeg kjøpte S3 faktisk. Mye skyldes nok at jeg har hatt lappen i mer enn 7 år, har mye bonus og ikke bor i en by! Men bare kommenter videre gutter, og jenter, og tar imot kritikk oxo, til deg som ikke likte felgene. Har akkurat montert vinterdekk på de, og sytes 17" er hel oki på vinteren, men blir vel no andre lisser til sommeren! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Vi får håpe den drar skinnet av pølsa også dah... boxing Hehe, neida grattis med ny kjerre jørn, syntes den var tøff jeg..:D Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Corolla G6 Vi får håpe den drar skinnet av pølsa også dah... boxing Hehe, neida grattis med ny kjerre jørn, syntes den var tøff jeg..:D Martin?? Drar iallefall Sierra stv din'n;) Men tviler på den andre. Men ja, tøff er'n. Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by jørn bergflødt Martin?? Drar iallefall Sierra stv din'n;) Men tviler på den andre. Men ja, tøff er'n. Jørn Snakker vi race til sommeren??;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla G6 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hehe, ja det er meg.. Jeg skal nok slite med stv'n ja.. :D Men du er vel ikke sein med å ta en tur til han med treskoa for en liten justering tenker jeg.. Så man får vel litt å henge fingra i.. damndamn Hehe.. Men å drive å kjøre fort og sånn syntes jeg bare blir for barnslig altså.. :cool: Men prøver gjerne Stv'n mot Volvo'n din i fritt fall da Volvo-Lars.. Selv om det egentlig hadde bare vært urettferdig mot meg ettersom at den tanks'n din hadde garantert truffet bakken først, og tror faen med den hadde tålt mest også gitt.. Siter Cossi power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 :D Men du er vel ikke sein med å ta en tur til han med treskoa for en liten justering tenker jeg.. Hehe. Blir ikke no trim med det første, men mye vil jo ha mer, så vi får se! JØrn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Corolla G6 Hehe, ja det er meg.. Jeg skal nok slite med stv'n ja.. :D Men du er vel ikke sein med å ta en tur til han med treskoa for en liten justering tenker jeg.. Så man får vel litt å henge fingra i.. damndamn Hehe.. Men å drive å kjøre fort og sånn syntes jeg bare blir for barnslig altså.. :cool: Men prøver gjerne Stv'n mot Volvo'n din i fritt fall da Volvo-Lars.. Selv om det egentlig hadde bare vært urettferdig mot meg ettersom at den tanks'n din hadde garantert truffet bakken først, og tror faen med den hadde tålt mest også gitt.. Er så dyrt hos han Svenske faen, og TS- Racing atte:mad: Og jeg lar lissom ikke Turbo Torvalsen eller Kjetil P skru på en bil til mange hundre tusen ;) ;) Hehe. Eller kanskje Tommy Turtall kan juster litt kast i Coilen:rolleyes: Er ikke så lett å få billig trim til denne som til Cossiene deres. Men vi får se. Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Corolla G6 Men prøver gjerne Stv'n mot Volvo'n din i fritt fall da Volvo-Lars.. Selv om det egentlig hadde bare vært urettferdig mot meg ettersom at den tanks'n din hadde garantert truffet bakken først, og tror faen med den hadde tålt mest også gitt.. You damn right:cool: ;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg