Gå til innhold

Startproblemer

Turbolars

Anbefalte innlegg

Jeg satte bilen min på båten i bodø en 190E 2.0 1988, for å få'n hjem te svalbard, den starta og gikk hele tida når jeg hadde den i norge, men når den kom opp hit var batteriet HELT dødt, prøvde å lade det opp og starte men det var ikke liv i det hele tatt i den etter at batteriet er opplada, rulle den igang er ikke noe problem i det hele tatt, heller ikke slepe den igang, starter som et skudd, men reagerer ikke i det hele tatt på tenninga.

Tok ut startern forleden dag og sjekka bendiksdrevet men alt var som det skulle der.

Kan noen hjelpe meg? det er FORBANNA irriterane å måtte dra start på den hver gang jeg skal ut og rase litt.

2006 Skoda Octavia 1.9 TDI

1997 Volkswagen Passat 1.8T

X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme på min bil.-.

Kunne lade batteriet så mye jeg ville men bilen var helt tom for strøm når jeg skrudde om tenningen.. Bilen startet fint på giret.

Det som var problemet var starteren kortsluttet når jeg vridde om tenningen. Tappet batteriet på et mikrosekund.

Byttet starter og bilen var god som ny igjen..

Symtomene mine var at starteren hang litt i perioden før den ble helt død!

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart at det skal værra sånn da, når jeg tok ut startern og testa den, og den slo inn som den skulle, var litt træg te å begynne med, men når jeg tok den ut og reingjorde den slo den inn fint som bare det.. og batteriet er IKKE problemet, for det er to dager siden jeg kjøpte det..

2006 Skoda Octavia 1.9 TDI

1997 Volkswagen Passat 1.8T

X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbolars

rart at det skal værra sånn da, når jeg tok ut startern og testa den, og den slo inn som den skulle, var litt træg te å begynne med, men når jeg tok den ut og reingjorde den slo den inn fint som bare det.. og batteriet er IKKE problemet, for det er to dager siden jeg kjøpte det..

Hos meg så ble batteriet tappet helt av at jeg vridde om tenningen, Trodde selv det var batteriet som ikke tok lading. MEn jeg tok ut starteren og den slo inn som den skulle når jeg tok strøm på den men den kortsluttet da og,, byttet starter så var alt bra igjen

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider