Dr_S Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 I Sverige har noen rikinger siden 2002 hvert år hatt sitt eget race. Ta en titt på http://www.highway-challenge.com/ Sjekk også ut traileren for 2004 løpet de hadde. :) Idioti vil kanskje noen si, de samme folka som kritiserer Gumball vil sikkert si det samme om HC. Uansett, mye spenstig kjøring og eksotiske biler for oss nordmenn :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 fett - likte spes å lese om 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Gikk ikke dette løpet gjennom Norge før...mener å ha lest det...?? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg vil ikke helt sammenligne dette med Gumball. Dette er et mer "eksklusivt" løp med bare et 20-talls biler, der kun folk som har skikkelig interesse får være med. Det nytter ikke å komme med pappas Porsche for eksempel. Tidligere var vel dette bare en "søndagsrace", der de første fullførte på rundt en time, nå vet jeg ikke hvordan det er. Så grunnleggeren av løpet snakket litt om dette i en svensk dokumentar om streetracing. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har sett ett intervju med karen som starta det i en dokumentar som gikk på svensk tv for en stund siden.. den heter noe ala 45min streetracing eller no sånt.. Værtfall så kom han på ideen når han jobbet til 4 på natta.. og han hadde drekki masse redbull.. så da stakk han ned i firma garasjen sin å henta ut ferrarien.. kjørt svin på gata i stockholm.. så møtte han en dønn lik ferrari i ett lyskryss.. også raca dem mellom stockholm.. Men skal være en ekslusiv greie.. men kjøringa var ikke lenge.. 1 time var det vel første året.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Pacmania 45min streetracing Denne har jeg leta etter lenge!!! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg