Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

det var digg der isted.. men littttttt mye raringer. som f.eks. han derre i den røde sierran med sommer dekk forran og vinter dekk bak.

 

 

å faen det er meg det jo :S

 

Hahahaha Thomas ;)

Synd det ikke ble noe photosession igår da Henrik, da onkel blålys skulle være vennlige å stoppe alle samtidig..

 

Vi får ta det igjen later.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aaaRGH da får ikke jeg vært med da. Hadde dere bare ikke væørt så trege på avtrekkern i går så hadde det blitt bra jo. :)

Synd at onklp ikke likte at vi leke oss

 

 

Hehe. Sant det. Ble jo stoppa igår og, tafatt politikar. Prøvde å være kul, men klarte det bare ikke :P

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten trodde han ikke på meg når jeg sa at gubbebilen min ikke kan spinne, han påsto at gummien i parkeringshuset var fra meg, men det hadde jeg ikke sett ;)

 

Biler som spant og kjørte "gris" i parkerings huset på lørenskog har vi ikke sett, men vi fikk jo sett en Huynadai Accent med dogg på rutene :titties:

 

Var jo litt kult når han ene prøvde seg med: "ikke kjør gris i Lørenskog" fikk ett ganske greit svar fra oss: "hva med Strømmen da?" sombrero he he.

 

Synd du ikke får være med i dag da Dr Bass, men det kommer flere sjangser veit du hapyhappy

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
strømmen var skikkelig tilbake i kveld da! :) heh var bra stemning der, flere fete biler! gleder meg sinnsykt til neste helg og streetmeet! men noen må få kuttet av den skjettingen som McDonalds har satt opp!

 

Det kan du si.. Så den hadde kommet opp når jeg kjørte forbi istad..

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strømmen var skikkelig tilbake i kveld da! :) heh var bra stemning der, flere fete biler! gleder meg sinnsykt til neste helg og streetmeet! men noen må få kuttet av den skjettingen som McDonalds har satt opp!

Planene om å kutte den er allerede store :)

Så vi får vente og se en mørk natt og se om den er blitt borte. hihi

- Volvo 740 TIC, 87 mod.

- Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det jo takter som liknet på gamle shell, var jo ikke mulig å parkere noen steder nesten jo :D Detta kommer til å bli konge vidre utover sommern!!

 

Ang den kjettingen så trenger den ikke kuttes, bare dra opp den stolpen som står i asfalten, en eller annen bil med hengerfeste ordner vel det ;)

 

 

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene om å kutte den er allerede store :)

Så vi får vente og se en mørk natt og se om den er blitt borte. hihi

 

Jeg er med på den, makan til tulling han figuren som er "sjef" på Mc Donaldsen, er ikke rart han er sur når sjappa hans ikke drar inn penger, men hadde han sluttet med å :titties: jerkoff med de ansatte på pause rommet og heller sørget for at de jobbet så hadde han kanskje tjent penger.

 

greit nok at det blir litt bråk fra oss rånerene, men de naboene der har jo plassert stresslessen ved vinduet og bare sitter der hele kvelden og ringer inn hver halvtime bare fordi de ikke klarer å se ungdommer som er bilinteresert ha det kult sammen.

 

:)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår