Gå til innhold

Hva skjer med shell på strømmen? Har rånerne tatt til vettet og stiftet familie?!

Ranger emnet

ozzy

Anbefalte innlegg

jeg må si jeg skjønner han veldig godt jeg.

makan til idoiter dere er som ikke klarer og legge søppel osv i søppelkassene som står på plassen der. ser jo ut som et helvete vær kveld.!

Og nå da. er det en IDIOT!!! som klarte å krasje med Veggen til Mcdonnalds så det blei et svært jævla hull i veggen. ??? hvordan i helvete klarer man det ? håper vedkommende ikke får igjen lappen på LAAAAAANG tid ! har jo drevet og kjørt idiot i strømmen i lenger tid med en hvit sierra. juling er det han fortjener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og nå da. er det en IDIOT!!! som klarte å krasje med Veggen til Mcdonnalds så det blei et svært jævla hull i veggen. ??? hvordan i helvete klarer man det ? håper vedkommende ikke får igjen lappen på LAAAAAANG tid ! har jo drevet og kjørt idiot i strømmen i lenger tid med en hvit sierra. juling er det han fortjener!

Sitat fra 240 MAgnus "gass vaieren hang seg opp og den er ikke sterkere en pølserulla på shell også klarte jeg ikke stoppe"....... (liten tynn stemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra 240 MAgnus "gass vaieren hang seg opp og den er ikke sterkere en pølserulla på shell også klarte jeg ikke stoppe"....... (liten tynn stemme)

Så på det igår når jeg var innom for heftig pølsemeny, faen for et høl og da! Bra gjort! Bilen ble jo avskiltet på stedet, og karen (som jeg har gått på skole med i noen år) mistet lappen.. Han har aldri vært stabil bak rattet, kan vel vi fleste være enige om, så han får vel ikke den igjen på en laaaang stund....

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, han sa det til meg da... men hvis det viser seg at motoren ikke har vært helt god, får han lappen tilbake forde det ikke var person skader. bare materielle skader..

trur jeg da.. ekke sikker.. vi får se..

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider