jarli Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Peer Hvordan skal du få eu godkjent bilen? Hvis du er heldig så merker det ikke at det står en M3 motor i bilen.. Min plan var å regge den som M3 Jeg tror ikke de som EU-godkjenner bilen har noe de skulle ha sagt,når det gjelder at bilen har større motor enn det som står i vognkortet.. Jeg har iallefall aldri hørt om noen som har hatt dette problemet Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mondain IF skulle ha 65 000 i året for en Audi S2 på meg... 18år. :D Så da ble det Nissan 200SX som de "bare" skulle ha 36 000 i året for.. Du betaler ikke 36 000 i året håper jeg? :eek: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Fy f... så du sliter den dagen su krasjer med en rolls roys til to mill, eller kjører over en unge som spretter ut i veien... Da sitter du der med skjegget i postkassa for resten av livet. Du blir buret inne sammen med far din og evig gjeldsslave... Eller for ikke å snakke om den dagen du kjører i et tre og du blir lam fra halsen og ned, da får du ikke ei krone i forskirings penger... Dette er jo det samme som å registrere en f-16 som en Cessna, selv mor kan se forskjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by aleks104 Fy f... så du sliter den dagen su krasjer med en rolls roys til to mill, eller kjører over en unge som spretter ut i veien... Da sitter du der med skjegget i postkassa for resten av livet. Du blir buret inne sammen med far din og evig gjeldsslave... Eller for ikke å snakke om den dagen du kjører i et tre og du blir lam fra halsen og ned, da får du ikke ei krone i forskirings penger... Dette er jo det samme som å registrere en f-16 som en Cessna, selv mor kan se forskjell... Å, tusen takk for at du er så positiv til mitt bilkjøp :o Skal si ifra hvis det skjer noe jeg. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by aleks104 Fy f... så du sliter den dagen su krasjer med en rolls roys til to mill, eller kjører over en unge som spretter ut i veien... Da sitter du der med skjegget i postkassa for resten av livet. Du blir buret inne sammen med far din og evig gjeldsslave... Eller for ikke å snakke om den dagen du kjører i et tre og du blir lam fra halsen og ned, da får du ikke ei krone i forskirings penger... Dette er jo det samme som å registrere en f-16 som en Cessna, selv mor kan se forskjell... Har du noen eksempler der dette har skjedd? Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 seriøst, gratulerer! det der må være en artig liten jævelbil ! se bort fra pesimister og feige homoer her... ps : til dere fucks, la han kjøre og ha det fun da. Kræsjer man så kræsjer man, går alltids greit...jeg veit enda ikke om noen som har blitt gjeldsslave eller bura inne for resten av livet i norge..bildrap i beruset tilstand har jo noe ala samme straff som drap på en bjørn..såå, perspektiv gutter.. Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 grattis med din første bil. det er nemlig min gamle M3/320 du har kjøpt... Har hatt mye morro med denne bilen.. kos deg å Kjør forsiktig.... Det er lett å skli ut med denne bilen i svingene men den ligger for det meste som en skinn fille etter asvalten. Du må ikke bytte demeperen framme, det er en av de beste DTM demerene som er laget til denne bilen. skift heller fjører til H&R ett bedre valg av fjører til denne bil en de fleste.. Kult å se at M3 forsatt er i live.:D Slit den med Helsa.... denne bilen kommer du til å ha det mye morro med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by BMW324TDa Kremt kremt... Eg er 22 år, og på likestilt som deg siden eg aldri har hatt forsikring på meg selv og fremdeles er under 23 eller 25 eller hva f*** den grensa er. Har en lik M3 til deg; registrert på MEG, 12000km i året og betaler 9500,- for det. Så det går fint å forsikre en M3 på seg selv.. Denen fors ordnet eg i september, og da hadde eg 0% bonus og var 21.... Stakkars deg den dagen du dulter borti noen med den bilen slik at de tar skade av det og bilen din blir tatt inn på teknins kontroll... Da har du ett "aldri" så lite probelm, med tanke på regress og slikt. Men eg skal ikkje moralisere akkurat der, hadde (har en gang) gjort akkurat det samme selv. Det går som oftest greit, men en dag, da kan det faktisk gå til helvete... Som om jeg skulle sagt det selv :) Men du får ha lykke til, går vel rimelig greit for en 18åring dette.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by BMW324TDa Er forsikret i Gjensidige. De ville ikke ha bilen første gang eg ringte, men når eg samtidig tegnet en livsforsikring på meg selv (80-90kr mnd) så ble eg plutselig totalkunde og kunne ha forsikret en F-16 om eg ville Fattern er totalkunde hos Gjensidige, så HAN kunne også forsikret et F-16 fly hvis det var det. Men da kunne ikke jeg kjørt flyet før jeg var over 23 eller noe :) Men får vel bli totalkunde selv når jeg blir 18 tenker jeg. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by jødahl Fattern er totalkunde hos Gjensidige, så HAN kunne også forsikret et F-16 fly hvis det var det. Men da kunne ikke jeg kjørt flyet før jeg var over 23 eller noe :) Men får vel bli totalkunde selv når jeg blir 18 tenker jeg. gjensidige e noe dritt.. trust me. jeg vet.... hadde en M3 evo 2 cecotto. prod nr 231/480. den blei stjålet i oslo/sanvika. har ikke fått en krone tilbake enda, det skjedde i nov 1999... bilen har en liste pris den gang på ca 320000,- Er du fornøyd med M3 din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jeg har sendt deg PM. Les den! Ja, jeg er utrolig fornøyd. Morsom bil! :cool: Men vil gjerne vite litt hva som er bytta på den osv hvis du vet mer enn forrige eier? Du som har gjort all jobben osv? Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by jødahl Jeg har sendt deg PM. Les den! Ja, jeg er utrolig fornøyd. Morsom bil! :cool: Men vil gjerne vite litt hva som er bytta på den osv hvis du vet mer enn forrige eier? Du som har gjort all jobben osv? har ikke gjort så mye med bilen jeg . kjøpte den sånn du kjøpte den. det var ikke jeg som gjor jobben nei.. bilen var ombygd. kjøpte den i april 2002. så reiste jeg til utlandet i 2 år og jobbet. solgte bilen til moen i sommer. august tror jeg. har ikke brukt bilen mer en 3-4 månder jeg. Har skrudd mer en kjørt med en var mye galt med den når jeg kjøpte den. har skiftet rigister strammer. den er helt ny kommer fra en 3,2 M3. skiftet temp justeringen inn til coupen(vanntilførselen) skrudd fast på registeret. skiftet lenkstag. stor foringer bak. dempere foran og bak. (ikke fjører). slet litt med bagasjelokket var litt knekt å ødelagt. er det det enda? (innfestene der skrufestet er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Har ikke lagt merke til det med bagasjen. Men vet du hvor mange mm den er senket? er det 60mm? Setter vel på 40mm fjører tenker jeg, og beholder støtdemperne. Har tenkt til å pusse opp bilen slik at motor og alt blir helt strøkent. Skal sandblåse og lakkere topp og div. andre motordeler nå i vinter, mens til helga bytter jeg fjøringer, slik at jeg får på 18" foran også. Innredninga skal MULIGENS byttes. Litt usikker på om jeg skal ha Sparco stoler foran eller om jeg setter inn org. Evo stoler :rolleyes: Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dotten Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by jødahl Har ikke lagt merke til det med bagasjen. Men vet du hvor mange mm den er senket? er det 60mm? Setter vel på 40mm fjører tenker jeg, og beholder støtdemperne. Har tenkt til å pusse opp bilen slik at motor og alt blir helt strøkent. Skal sandblåse og lakkere topp og div. andre motordeler nå i vinter, mens til helga bytter jeg fjøringer, slik at jeg får på 18" foran også. Innredninga skal MULIGENS byttes. Litt usikker på om jeg skal ha Sparco stoler foran eller om jeg setter inn org. Evo stoler :rolleyes: Kjøp deg evo stoler i skinn å skift også de bak eller kjøp deg bur til bilen vet at Moen har ett hvit bur til M3. det er drit fett. les din innboks PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by jødahl Du betaler ikke 36 000 i året håper jeg? :eek: Nei :D Den står på faren min. Betaler rundt 8000 for full kasko med brukere under 23år. 70% bonus og totalkunde. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg