bmW323turbo Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 hvilken årsmodell er m3'en rega som? Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Den er regga som en 84 mod. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Bilen er kappet, er bare motor rommet som er vanlig e30 resten er M3.. Men den er jævlig fin, Moen gjorde en bra jobb med lakken :eek: Er intriøret fortsatt herpa, når jeg var å så på den så var det nok det gamle 320 interiøret som stod i, det var slitent kan du si.. Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmW323turbo Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 jepp bl skilt = <-----84 Siter *98"toyota hiace 2,4d arbeidsbil *86"nissan prærie (solgt) *97"saab 900 turbo intercooler *86"bmw325i, *83"320i gts, *85"323i delebil *82"volvo 240 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Peer Bilen er kappet, er bare motor rommet som er vanlig e30 resten er M3.. Men den er jævlig fin, Moen gjorde en bra jobb med lakken :eek: Er intriøret fortsatt herpa, når jeg var å så på den så var det nok det gamle 320 interiøret som stod i, det var slitent kan du si.. Interiøret er ganske slitent ja ;) Men skal bytte interiør når jeg får penger til det. Men er ikke første prio. Så si ifra hvis noen har Evo int. eller sparco justerbare stoler til salgs. Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by jarli Har du noen eksempler der dette har skjedd? Vet om en som kjørte i stykker 320 motoren sin, byttet til 325 motor... Godkjente den ikkje med ny motor!! Etter noen mnd krasjet han bilen. Store skader på bilen (karosseri, understell og delvis motor). Han turde ikkje gå gjennom forsikringsselskapet med tanke på at bilen ikkje var godkjent med 325 motor. Bilen ble fikset opp igjen, han måtte ta alt ut av egen lomme.. Kostet han en god del regner eg med (han har aldri sagt kor mye). Bilen ble solgt for en stund siden for halvparten av det han kjøpte den for. Og med tanke på et motorbytte og et krasj ble tapet endå større Ka som hadde skjedd hvis han hadde krasjet bilen i en annen bil eller en person tør eg ikkje tenke på :( Kjør forsiktig! Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 latterlig skrevet av deg, ingen som enda viser til et eksempel der man fÃ¥r noen som helst kjeft for Ã¥ bytte til en større motor. Siter Member Of Xgang Racing Team www.xgang.net Nissan 200sx s13 (vraket etter 12timer) *Mazda 626 2.0 i 16v (solgt) *BMW 318i( http://tinyurl.com/3dx3s ) *Nissan Bluebird Turbo(en uke) *Motorhispania Rx 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by xitius latterlig skrevet av deg, ingen som enda viser til et eksempel der man fÃ¥r noen som helst kjeft for Ã¥ bytte til en større motor. poenget er jo at man ikkje får en drit igjen på forsikringen. Og hvis du då påføre andre skade, enten det er matrielle eller personskader så har du litt problemer. Han eg sikter til var jo såpass heldig at det kun gikk utover han Mener du at det ikkje er noe problem hvis du krasjer med en annen bil, du er skyldig i ulykken, og i bilen din står det en M3 motor istedet for 320 motor som bilen er godkjent og registrert med??? Forsikringsselskaet ditt smiler og punger ut penger til deg og til personen du krasjet med?? Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by nrd poenget er jo at man ikkje får en drit igjen på forsikringen. Og hvis du då påføre andre skade, enten det er matrielle eller personskader så har du litt problemer. Han eg sikter til var jo såpass heldig at det kun gikk utover han Mener du at det ikkje er noe problem hvis du krasjer med en annen bil, du er skyldig i ulykken, og i bilen din står det en M3 motor istedet for 320 motor som bilen er godkjent og registrert med??? Forsikringsselskaet ditt smiler og punger ut penger til deg og til personen du krasjet med?? Dere kan bare slutte med deres diskusjon! Jeg har fikset meg registrering så den vil bli regga som en M3 :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Gratulerer, akkurat det jeg ville gjort også :D Hvordan går det med forsikringa da? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det er M3 racing her på forumet som har fikset dette for meg. Skal visst ikke betale en krone ekstra i forsikring :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by jødahl Det er M3 racing her på forumet som har fikset dette for meg. Skal visst ikke betale en krone ekstra i forsikring :) hvordan kan det gå ann å omregistrere den til M3 uten å måtte betale litt ekstra? Høres veldig tvilsomt ut, så lenge pappan din ikke er med å betaler mellomlegget på forsikringen. Pen bil.:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by jødahl Det er M3 racing her på forumet som har fikset dette for meg. Skal visst ikke betale en krone ekstra i forsikring :) kordan klarer du det???? :confused: Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by jødahl Dere kan bare slutte med deres diskusjon! Jeg har fikset meg registrering så den vil bli regga som en M3 :) Jeg er nysgjerrig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Eg og ble litt nysgjerrig no.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg