Gå til innhold

Vuderer å selge bilen, trenger deler

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kebab gud

Jeg driver å vurderer å selge bilen min (99mod BMW 318i sedan)

og da trenger jeg noen deler for å få opp prisen litt

1: CDspiller, nå har jeg kassetspiller med veksler baki, men vil ha CD foran

2: 3 Eikers Mutlifunksjons ratt, nå har jeg et 3 eikers M-tech ratt (påstår de) uten en knapp

3: nye alulister (spesielt den rundt girspaken)

4: trenger å stive den opp litt, (skvise enda mer penger ut av evnt kjøper)

5: nye seter (har Usportsseter i stoff nå, vil ha sportseter i samma faen :P)

noen som vet hvor jeg kan få taki det til en god penge?

CD-spiller koster vel rundt 4k brukt

Nytt ratt er temmelig dyrt. ca 4-5000,- for multifunksjonsratt. I tillegg kommer airbag som ikke koster så mye mindre. + evt. montering. Ettersom bilen ikke har mf-ratt standard så vil heller ikke knappene fungere uten videre.

Alu-look lister koster vel ca 1500,-

Senkesett har jeg ikke så veldig peiling på, men tror neppe verdien stiger etter å ha montert uoriginalte fjører.

Sportsseter er svindyre å kjøpe til ettermontering. Minst 12-13.000,- per stol. Markedet for brukte e46 sportsseter er veldig begrenset. Er du heldig finner du en skraphandler som har seter i akkurat det stoffet som er i resten av din bil.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

blir nok ikke lexus nei.. siden jeg står arbeidsledig fra og med 14 januar blir det nok en AE86 :P (ikke lite billigere da :P)

Hmm... AE86'en er jo festlig bil det og! Hvor mange kroner skal du ut med sånn cirka for et eksemplar da? Funnet noen konkrete?

Har forresten fått inn en E46 318 på jobben nå. Gått 120k, men ellers temmelig strøken. Tror vi krever rundt 160k for den.

Så prismarkedet på disse BMW'ene kan svinge veldig hvis man skal se realistisk på det. Finn deg en som bare trenger "statussymbol/penisforlenger" så klarer du alltids bli kvitt en BMW 3'er hvis du bruker de rette argumentene. :D

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider