Gå til innhold

Er det noen V6 eiere her!!

Ranger emnet

mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Husker da jeg var i Polen med bror i sommer. Da lå vi bak en svensk-registert 523i, på en ganske trafikkert vei. Svensken kjørte ganske forsiktig, og småvalpene bak titta fælt.. Sikkert fordi det var uvanlig å se en norsk bil, ikke vet jeg. Plutselig kom en stor, åpen luke..bruttern vrengte den til tredje, gav full gass, og vi FLØY forbi, bokstavelig talt. Girte ikke før turtelleren lå på 7000.:) Tror nok disse svenskene ble litt overrasket. ;) I speilet, var BMW'en bare en bitteliten flekk.. Hehe.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Jeg kjører 626 2.5 V6 24V

Har satt 17 toms hjul på bil min nå med piggfrie v.dekk på...bilen er kjempegod å kjøre med det...

Har også påmontert godkjent s.sett ifra Jamex som senker bilen 40mm,for den er uhyre høy orginal.... men blei litt for lav bak i forhold til foran synes jeg...mener bilen skal være lik å se på i hjulbuene for/bak... For å utjevne forskjellen påmonterte jeg koni justebare dempere bak.,man kan justere trykket på de til bilen blir sånn passe stiv oxo...deilig... bilen blir mye mer underholdende med dette!! Utstyr og rekvisita har jeg bestilt i mellom jobben der jeg jobber...jobber på Telemark Dekksenter a/s og driver med dekk og felger og en del bil-relatert rekvisita som f.eks: Senkesett (Koni,jamex,H&R,Inter-alloy,+++).,støtdempere (Gabriel,koni,alko+++).,sports-luftfilter (jamex,green-filter,pipercross+++.,batteri (sønnak) pluss masse mer... Stereo (sony-Mds-Multimedia) ja pluss masse mer oxo... For info ring 91577552 Jon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei! jeg har og en bror som har en 2,5i V6, men har dessverre ikke bilder av den;( jeg er ganske sikker på at det er en av de peneste i Norge..!! Nylakkert i 2003 helt sort med 8% lilla pærlemor(helt rått i sollys) senket 40mm med jamex senkesett, og så har han investert i 8x18" alu med 225/40-18 sommerdekk, tror navnet på felgene er 100*DTM..

Det er en 1992 modell, som har rullet snart 170 000km..har sota baklyktene såpass mye at de nesten går i ett med resten av bilen, ikke særlig populært hos onkel politi..menmen ;) skal prøve å få lagt ut bilder av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hamansen

Hei! jeg har og en bror som har en 2,5i V6, men har dessverre ikke bilder av den;( jeg er ganske sikker på at det er en av de peneste i Norge..!! Nylakkert i 2003 helt sort med 8% lilla pærlemor(helt rått i sollys) senket 40mm med jamex senkesett, og så har han investert i 8x18" alu med 225/40-18 sommerdekk, tror navnet på felgene er 100*DTM..

Det er en 1992 modell, som har rullet snart 170 000km..har sota baklyktene såpass mye at de nesten går i ett med resten av bilen, ikke særlig populært hos onkel politi..menmen ;) skal prøve å få lagt ut bilder av den...

Se om du kan få ordnet noen bilder av den da. Bare send meg en mail.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Ikke mange folk med 626 V6 her. Java, Jon, Larsene, Rolf og meg selv. Det skulle vel være alle. :)

Synes ikkje det er så gale eg då! Er ikkje den mest utbredte bilen her i landet akkurat... :)

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider