CRXdude Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Joa, er litt ulv i fåreklær:D Tenkte å ha v6 fun eller noe i bakruta...Noen som vet om steder der de har ferdige stickers eller hva det heter? Hadde vært tøft! Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Joa, er litt ulv i fåreklær:DTenkte å ha v6 fun eller noe i bakruta...Noen som vet om steder der de har ferdige stickers eller hva det heter? Hadde vært tøft! Vet ikke om det gitt. Legg ut noen bilder av bilen din da. Jeg er utalmodig... hellothere Eller mail dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Nå er det bestillt, spent på hvordan det blir:) Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarne Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 V6 eier her,driver nu og bygger anlegg i bilen også blir det styling i vinter :wave og ny lakk cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 :watchout Styling???? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tok Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hei folkens Har akkurat blitt eier av en 626 v6 95 mørke blå. Jeg digger bilen, møtte her om dagen en kamerat som akkurat hadde fåt seg en 3 golf gti han ble sterkt forundra da jeg dro fra han mellom hamar og løten. Da vi kom fram dit vi skulle så spurte han om jeg hadde kjøpt en ferdig trimma bil? Nei, V& sa jeg. Å smilte. Er på utkikk etter effekt anlegg og luft filter til bilen. Hvor får jeg kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Du får kjøpt simons på bilextra, de har sikkert ett universal filter som passer bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Hei folkens Har akkurat blitt eier av en 626 v6 95 mørke blå. Jeg digger bilen, møtte her om dagen en kamerat som akkurat hadde fåt seg en 3 golf gti han ble sterkt forundra da jeg dro fra han mellom hamar og løten. Da vi kom fram dit vi skulle så spurte han om jeg hadde kjøpt en ferdig trimma bil? Nei, V& sa jeg. Å smilte. Er på utkikk etter effekt anlegg og luft filter til bilen. Hvor får jeg kjøpt det? Grattis med bilen!!!!!!!!!! Jeg har hatt min i mange år. Meget godt fornøyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarne Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 :watchout Styling???? japp styling. jeg og en kompis ska bygg :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Bilen din, som er så pen og strøken, skal ødelegges med....styling? :nono: Jaja, ditt valg :) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarne Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Bilen din, som er så pen og strøken, skal ødelegges med....styling? :nono: Jaja, ditt valg :) trur d kan bli bra. treng ny bak fanger så. har meir bilda av bilen nu :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Er jo alt etter hvilken styling man setter på/ bygger å da......... Sant gutter? :D Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Jeg liker V6erne som de er jeg. Med den orginale skjørt pakka. Smaken er som baken... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torarne Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jeg liker V6erne som de er jeg. Med den orginale skjørt pakka.Smaken er som baken... hellothere Ja det passa jo bra på din som er grå,som er helhet i det. alacocaina -93 Mazda 626 2.5 v6 24v GT. (Sommer bil/prosjekt bil) -86 Mitsubishi Galant 2.0 ( Vinterbil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Little1985 Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 V6 her også ;) fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg