Gå til innhold

Er det noen V6 eiere her!!

Ranger emnet

mazda626v6euro

Anbefalte innlegg

Originally posted by mazda626v6euro

Mine data kunskaper strekker ikke så langt at jeg klarer å hvise deg bilen. Gå inn på Mazdaklubben.no.

Du finner den der. Bilen til din bror er fin.

Hva vet du om den som du sa var en 1997 model? Har du peil på hvor den går, reg nummer osv? Farge...?

"Litt" optimistisk pris på den gitt.....:D

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by java

"Litt" optimistisk pris på den gitt.....:D

Tja..kanskje. Man kan kanskje prute litt, men er jo litt spesielt, siden det er en 97-modell, pluss at motoren er stor. Den nye modellen kom jo også i 97, og den koster bortimot det samme, spm 97-modell, men med da mindre motor.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En død side er det i allefall. Skjer ikke mye der. Bare meg og en til som har V6 der. Da fikk du i allefall sett bilen min. Har masse bilder men jeg har ikke lært meg å få biler ut på nettet enda. Håper du likte bilen min da. Det gjør jeg i alle fall.

Jeg må si at bilen til din bror er fin. Fine, men diskre felger på den.

Den bilen får de ikke solgt for den prisen. Kan bare glemme det. Det artige er at min har gått minder en en bil som er så mange år nyere. Morro! De kunne jo tatt bilder av den med sommer dekka på da. Ser jo jåt ut uten.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er mest for gamle, gode Mazdaer :) Er nok ikke så mye pågang der, nei.

Jeg synes din var veldig pen jeg. Tror jeg har sett den på en side, ved navn http://www.mazda-madness.nl . Kristian fra Norge tror jeg eieren var, så.. :D

De skulle jekke ned prisen litt, og spleise på den noen fine felger.. Hallo, hjulkapsler fra biltema liksom..

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RX-7

Nja, er mest for gamle, gode Mazdaer :) Er nok ikke så mye pågang der, nei.

Jeg synes din var veldig pen jeg. Tror jeg har sett den på en side, ved navn http://www.mazda-madness.nl . Kristian fra Norge tror jeg eieren var, så.. :D

De skulle jekke ned prisen litt, og spleise på den noen fine felger.. Hallo, hjulkapsler fra biltema liksom..

Du, hva slags bil kjører du selv?

Bare undrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ingen bil ennå, så jeg bruker fars sin Mazda6 1.8 stv. Har kjørt litt med brors bil og. Familien, er veldig glade i Mazda skjønner du. ;)

Ellers kjører jeg jo min egen båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sommer kveld for 2-3 år siden var jeg på vei til Tønsberg. La merke til en BMW 3 serie som kom bak meg i stor fart. Han hadde helt klart tenk seg forbi, men det kom biler imot. Han lå så tett at jeg ble irritert på han. Bremset litt, for å gi beskjed at "hay, du ligger alt for tett" uten at det fikk noen respons. Tok da bilen ut av 5 gir og ned i 3 og gasset. Vips..... så var luken stor. Han tok meg ikke igjen. Vel, ikke før bommene i Tønsberg sentrum. Da stod han bak meg igjen å ventet på at bommene skulle gå opp. Da så jeg i speilet at de stusset. En så kjapp mazda 626 var tydelig ikke daglig kost. de lente seg fram og stirret. :D

Under ene baklyset mitt står et lite 2.5i-V6. Dette fikk de øye på og da lente de seg tilbake i setene og nikket og snakket med hverandre. Da var det greit. Hehe.... Da satt jeg i bilen å trakk på smilebåndet, gitt. :)

Bare en søt liten historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider