Gå til innhold

Hvilken forsterker?

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

nå begynner jeg å bli grusomt lei... er på leiting etter en forsterker som skal drive to 12" cadence flash, disse skal til sommern byttes ut med ud eller beast i 12 eller noe lignende...

Skal ha meg en forsterker som driver dette som faen, og er strømsterk.. mono, 2 kanals.. det er samme ulla, så lenge det er noe litt brutalt og spiller fint.. prisklasse rundt 5000, skal ta det gjennom bilradiospesialisten, de skaffer det meste av forsterkere...

Har sett litt på dynabel bf 4501 og en cadence z5000 tror jeg.. ingen andre som har noen gode forslag der? begynner å bli så usikker på hva jeg skal velge, gidder ikke ut å kjøpe meg ny forsterker til sommern igjen, 5000 er kanskje ikke all verden for de som bruker masse penger på bilstereo, men for meg er det litt for mye penger ;) så hyl ut om dere har noen bedre forslag :)

MHv espen

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du masse å velge mellom. De oppgir målte watt. Sertifikat på målingen følger med i kassene. SX serien er nokk så dyr, men leverer deretter. Har en KX1200.1(Er fortsatt garanti på den) tils ny-pris inkl ekstrautstyr ca 19k(Pm for info). Målt til 1360watt rms i 1 ohm. Selges snaret grunnet nytt prosjekt for 6500,- + frakt. Kjøpt i juni 2004. Alt fremstår som nytt, fullstendig uten riper. Desverre dårlig bilde.

DV00002.jpg

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by esFORD

så hyl ut om dere har noen bedre forslag :)

MHv espen

http://www.splusa.net/seriesii.html

Monoblokkene nederst på siden yter henholdsvis 1400 og 1800 watt-rms i 2 ohm (1800 og 2300 i 1 ohm)

Koster veil. kr.4990 og 5990.

Selges gjennom musicaltransparency sine utvalgte forhandlere.

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider