PoloDude Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Høst/vinter prosjektet er endelig ferdig...........: "NOS" flaska: Bar måleren........: Oppskriften her er: -2kg brannslokningsapparat -gul lakk -en god blikkenslager -bar måler -NOS merke (her fra et reklamefirma) Brannslokningsapparatet virker ved å koble på slangen som ligger under setet og som tar noen sekunder(håper jeg aldri må det...) Bryteren styrer bare "varslingsdioden" ved bryteren og dioden ved måleren. Ledningene til dioden ved måleren går inni slangen og er derfor usynlige og det er grønt lys inni måleren(som i dashen) og ledningen til det går også i slangen bakpå måleren så den er også usynlig. Har lodda ledningen til lyset innpå lyset til varmeapparatet. Alt dette kan fjernes uten at det blir spor, utenom at det sitter igjen borrelås under matta baki under tanken......men der ligger jo matta over alikevel. Kjekt ved evt salg av bilen feks......... -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Tvers igjennom latterlig! -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 er jo fint nok gjort, men er heller ingen fan av dekaltrimming... - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Du må være skikkelig stolt av deg selv med dette Gardenaprosjektet ditt?? Det ser bare helt for jævelig ut dette her!!! Tragisk spør du meg! Hvem er det du vil imponere?? Og rart, de fleste som setter inn ekte vare som NOS de prøver og skjule alle slanger og slikt, de vil ikke at det skal synes, mens du med ditt fake opplegg gjør mest mulig synelig og med helt feil saker!! Hvem bruker vel gardena slanger til NOS?? Og hvem glemmer og sette på slangeklemmer når de monterer inn dette?? Og hvem vil ha en sånn stygg boks inne i bilen??? Fytti helvete du må være dum!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 takk skal du ha....der fikk jeg meg en god latter....du er en vits Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 N ew O n S tupidlist :rolleyes: Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Takk for Positive tilbakemeldinger gutter......det var hyggelig............. :ass Triggerhappy: bra du fikk noe å le av...hvis du kjører bilen puke i avataren din så gjør nok den det samme for meg(seriøst!) golf gti16v: dekaltrimming kaller jeg de som klistrer ting utenpå bilen sin.....dette er en rein skjær morro del av et "show" intereør..... :dude: dolk: ja her kom navnet ditt til rette da du dolka deg selv i ryggen ved å kommentere ting du overhode ikke har greie på.....slangen er ingen gardena slange men derimot en trykkluftslange som tåler flere 100bar kjøpt hos Tess Norge (oj så dum jeg var å brukte hageslange) og det er trykkluftslange koblinger på slangene, men bare den ene "han" delen....... Dette er til show på utstillinger og slikt og da vil JEG som er så DUM at det skal synes og da SKJULER jeg det ikke.......og i tillegg...hva er poenget med å skjule et fake NOS annlegg på en 1,6 motor...hæ? Noe mere du lurte på? asshole Skrotnisse:......personangrep er ordentlig tøfft..du er så barsk!!!! Vel,dette var jo posta til Polo folket på forumet da så egentlig kunne je dere holdt all denne dritten for dere selv...men det er godt at folk har forskjellige meninger her i verden.......men jeg syntes det er kult og det syntes mange andre også..............zzzz -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Viking067......hm....er du det ja.....takk for at du sa ifra!!!!!!!!! -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Trenger ikke koble opp brannslukkere for å kjøre fra trimma mopeder jeg:D Fortsatt du som har driti deg ut med noe av det mest patetiske systemet noen gang rigget opp i en bil. Så å slenge dritt tilbake hjelper deg ikke. -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Slang ikke dritt tilbake...skrev bare det jeg mente da jeg så du kjørte Sierra....... Så gøy at du syntes det er patetisk da...........jeg syntes det er patetisk å bruke masse penger på en 88modell Sierra.....men jeg gidder ikke å la denne tråden bli mere ødelagt nå.......... (hadde aldri komentert bilen din negativt hvis jeg hadde funnet en tråd om den, men siden du er så ærlig mot meg så er jeg også det).......... -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 la nå polodude gjøre hva han vil... har dere dritt å slenge så hold det for dere selv. Det er da ikke derfor vi har dette forumet? Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Nei å nei !!! Eneste du har lurt med det dritet der er deg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 vet heller ikke hva som skulle være så morsomt med å kjøre en sierra t ca. 130k med ca.340hk i forhold til en liten polo av en 1,6l motor med "nos":D :D :D haha ler Har du foresten sotte på en cossie noen gang? [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethyss Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hehe. Bruker du "NOS'en" når du skal kjøre forbi syklister? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Morsomt påfunn Thomas:) Som jeg sa på VACN forumet; hadde vært enda bedre med skikkelige saker på flaska;) Til dere andre: Greit med negativ kritikk, men hva med å ordlegge seg på en annen måte...:rolleyes: - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg