Gå til innhold

sølv volvo 240 på henger sett på lier.

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

Skulle til Gardermoen for å hente noen folk i dag.

Når vi var kommet til bunnen av lierbakken ser jeg en sølv metallic volvo 244 på en henger i motgående kjørefelt (jeg øvelseskjørte så jeg rakk ikke se så nøye på den) men det jeg så var at det av en -80 (-78?) runde lykter foran å den gammle typen bak (?). trur den hadde en gr.a vinge iallefall en vinge, trur åsså den hadde mim juventus felger.

Noen som har sett den, veit hvem som eier den?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Skulle til Gardermoen for å hente noen folk i dag.

Når vi var kommet til bunnen av lierbakken ser jeg en sølv metallic volvo 244 på en henger i motgående kjørefelt (jeg øvelseskjørte så jeg rakk ikke se så nøye på den) men det jeg så var at det av en -80 (-78?) runde lykter foran å den gammle typen bak (?). trur den hadde en gr.a vinge iallefall en vinge, trur åsså den hadde mim juventus felger.

Noen som har sett den, veit hvem som eier den?

Står i garasje Kongsberg, skal på Gatebil treff i sommer og er tatt inn fra sverige, 1975 mod, turbo, 8 dyser, datasprut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rs4 limo

Står i garasje Kongsberg, skal på Gatebil treff i sommer og er tatt inn fra sverige, 1975 mod, turbo, 8 dyser, datasprut

så no bilder på volvo forumet.....la merke til at det var 8 dyser ja.....hehe....no info på bilen?? Kan man spørre hva eieren ga for denne hærligheten??

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rs4 limo

Veit ikke, men kan jo sjekk litt vettu!

Toppers:D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

Bilen er min, henta den i Sverige for litt over ei uke siden, det er en 75mod 244 som er "litt" ombygget

Her er litt info:

B230FT, Prospark sprut og tenning, 8 Dyser, Grom kam, HPX500 Turbo, STOR intercooler,

m90Kasse m/Selholm overføring ,ny R-Sport lamelldiff i 1031 bakaksel. Rustfri tank i bagasjerommet, Stålomspunnede slanger till allt som har med bensin + bremser og gøre. Pedalboks, reducerings ventil, Hydraulisk håndbrekk, R-sport dempere. nye foringer overallt. ny lakk + alle lister.

Bilen er Veteran dette år så Årsavgift er til å leve med(175kr).

Bilen mangler "Mapping", men er fullt kjørbar, håper på et bra bremeresultat så snart Autoconsult v/Per Gullbrandsen har tid.

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider