Moldvarp Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Viking067 kjøre med rett dekktrykk Eller med altformye dekktrykk!! :D Men, er ikkje akkuratt lønnsomt i lengden når det kommer til dekkslitasje.. (og stort sett lite gunstig for kjøreegenskaper) Minker rullemotstanden derimot. Ja takk! ;) :rolleyes: Vekt er ein goting for d..! Vekk med reservedekk, jekk og hjulkryss.. Eventuelle "kollisjons" bjelker i dører, Lyddempnings matter under matter og lignende.. Mye vekt og fjerne her..! Men det følger selvsagt minus på minus med dette her og! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 DR_BASS: Hvordan justerer man slik på egen hånd? Trenger man en laptop og en kabel, eller er det litt verre med justeringer på vetiler og fysisk tukling på kretskort? Akkurat her har jeg ingen peiling desverre :/ Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Spørs hva du skal justere det, jeg har ikke koblet meg til med data, men jeg har bygd om luft mengde måler osv. Er ikke avansert i det hele tatt:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Er dette slikt man kan prøve og feile seg litt frem til? Hvor stor er sjansen for å ødelegge noe når man holder på slik? Sånn sett er det mye enklere å "trimme" en pc.. *sukk* :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Bare prøve å feile det:P Ødelgger vel ikke så mye akkurat. offtopic, du trenger ikke noe vannkjøling eller noe til pcen din da? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Ting du kan gjøre enkelt for å øke bilens "effekt" : Bensintrykksregulator: progressiv fås kjøpt bl. annet her BurtonPOWER , denne har en del fordeler mot en justerbar en. Luftfilter: selvfølgelig, gir ikke så veldig mye i utgangspunktet, men fjern resonansbokser(golyd!!), og andre luftbremser, sørg for kald og frisk luft(CAI) og du kan få litt effekt ut av det. Bensintrykksakkumulator: Kan gi effekt hvis bensingalleriet er for lite Effektanlegg: Gir faktisk noe effekt hvis korrekt bygd Fjerne katalysator: Vil sannsynligvis gi mindre effekt på din bil, men sørg for ast den ikke er tett. Tennplugger: Mer effekt når de er bra, anbefaler kun motorcraft på ford. Mulig at det finnes oktanvalg eller mulighet for tenningsoptimering på bilen, dette sammen med 98 oktan vil gi mere effekt, kun 98 oktan vil sannsynlighvis gi mer effekt det og. Bytte kammer på en mondeo er ikke noe å anbefale for en nybegynner tror jeg. Håper dette hjelper deg på vei, dessuten, tenk på understell og bremser også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 ja, vi får se når våren nærmer seg og jeg har fått gjort litt med filter og effektanlegg. Og vannkjøling er ikke helt min greie, bruker den stort sett bare til browsing og nedlasting. Spiller svært sjelden. Dessuten, hw-oppgradering er prioritert før vannkjøling (har fremdeles SD-ram her:( Men nå går alle pengene til sparekontoen min, og til bilen. :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Da kan du jo kjøpe min stasjonære da:P Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blend_2097 Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Må bare nevne at jeg faktisk så noen nyere moddeler av stasonere Pc`er med VANNKJØLING! Kunne til og med kjøpe kitt til din om du ville/behov for "ommbygging" :D Siter Da var vi igang:) 2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=? Time will tell;) Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Jupp, det vet jeg. Men min pc er selvbygd;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Granada3.0GL: Takk for svar, jeg fikk det ikke med meg før nå :) Og vannkjøling, vel. PC'en min falt drastisk på prioriteringslisten etter jeg fikk planer for bilen, så den blir ikke gjort noe med før det virkelig kreves:) Ellers takk for tilbud og slik Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg