B.T.i Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Heisann... Fikk ikke sove så jeg har browset gjennom 3`er bildene mine, er en bil jeg kunne tenkt meg å vite litt mer om, Nemlig denne: Så hvis noen har en link eller noe?? Og ja, jeg har søkt på både her, på Vacn forumet og på Vortex;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Den der er jo ganske kjent. Har en del bilder av den. Er fra Georgia i USA etter det jeg kan se på skiltene. Ellers så vet jeg ikke så mye om den. Syns den er grisefet ihvertfall ;) Kult med de horna på bakvinduet. Heter den ikke no sånt som spike eller devil eller no sånn? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaceVR6 Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Aaahhhh! DEILIG yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 for de som er late: 96 VW Golf GTi 2.0 8V Engine 8V crossflow 2.0L Custom air dam Neuspeed Pflo GIAC chip Remus Dual square tip Full catback Exhaust. Transmission Harlequin :D Chassis Pulled and lengthened fenders 1.5" in front and 3" in the rear H&R Stage 1 Ultralow Coilovers Wheels Artec S1 Edition Stahl porche wheels 16X9s all round with Custom Spike accents wrapped in Dunlop P9000 rubbers. Exterior Painted Porsche Boxster black with 9 coats of clearcoat Polished Audi A6 Handles Pulled and lengthened fenders 1.5" in the front and 3" in the rear with fenders blended into the european bumpers Full metal smoothed Boser hood Shaved Wiper nozzles Shaved European Front bumper with deleted fogs, indicators, and body lines Shaved European Rear bumper with deleted body line Shaved Rear Hatch Plate recess deleted VW badge deleted Shaved body side mouldings Mercedes Sprinter Vent moulded into passenger fender Projectzwo Side mirrors Rieger MK4 front lip Rieger M3 Sideskirts Moulded into the body Rieger GTS rear Diffusor FK Smoked Mk4 Powertech Headlights FK 2bar front grill with Chrome slats Smoked clear european tails Spike Accents throughout the car Hummer H2 Antenna Tinted Windows 20% tint on side windows and 5% in hatch Interior Porsche GT2 Sport Seats Momo Millenium Steering wheel Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Takker:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 jepp, uten tvil en fantastisk golf.. man ser i allefall at han har tatt djevelhorn themet helt ut :) eier av bilen, Amir Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg