jkr Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Har problemer med at forumet er så jævli tregt for tiden. Har dere noen problemer eller begynner kapasiteten i bli dårlig. Nå skal det sies at det er på BMW delen jeg er mest på, så jeg vet ikke om det er slikt på resten av forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Går litt tregt her og.. 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 her å....:( "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Forumet har alltid vært treigt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Nesten hver gang jeg skal inn i en annen post/tråd så må jeg trykke F5 etter jeg har gått inn på linken. Det bare står og jobber i ca 20sekunder før den kommer opp hvis jeg ikke gjør det. x Volvo Toførr GL b230k -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 funker ganske så fort her...aldri hatt problemer med forumet(treghet!) ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by christer Nesten hver gang jeg skal inn i en annen post/tråd så må jeg trykke F5 etter jeg har gått inn på linken. Det bare står og jobber i ca 20sekunder før den kommer opp hvis jeg ikke gjør det. Akkurat det samme her..... 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 raskere nett/data? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by wicky124 raskere nett/data? Er ikke det heller se, andre sider kommer opp fort. Siden bør jo iallefall komme opp lit fort med 1 mb linja (eller hva faen det heter) :) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Har 2mb linje så det er ikke det som er problemet. Er det ingen som har ansvar for forumet som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hehe, gikk inn på dette forumet for å legge inn en tråd om hvorfor det var så treigt. Da er det ikke bare jeg som har problemer da. Pc'en bare sto å jobbet i 30 sek før jeg kom inn på denne tråden.:rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg er datanerd og forumet er tregt. Sitter selv på en 64mbit linje på jobb og siden skal derfor lastes veldig fort. Grunnen til dette kan være: 1. Overbelastet server 2. Dårlig internett linje på serveren 3. En rimelig full database. (Er jo endel poster her) 4. Rett og slett dårlig oppsett. Ottesen: Det heter 1 mbit linje... om du hadde hatt en 1mb linje hadde jeg vært skikkelig misunnelig.. ;) Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by ragua Jeg er datanerd og forumet er tregt. Sitter selv på en 64mbit linje på jobb og siden skal derfor lastes veldig fort. Grunnen til dette kan være: 1. Overbelastet server 2. Dårlig internett linje på serveren 3. En rimelig full database. (Er jo endel poster her) 4. Rett og slett dårlig oppsett. Ottesen: Det heter 1 mbit linje... om du hadde hatt en 1mb linje hadde jeg vært skikkelig misunnelig.. ;) Da vet jeg det, takker ;) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 maskinene deres kan ha en del ad-aware på dem, samr temperery filer. http://www.ad-aware.com hjelper dere å slette slike ulumskheter, last ned programmet gratis. men er også enig i at det er en generell treighet her, selv om det er PHP. kan være noe med ant. brukere og serveren er gammel eller noe.. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by prizma maskinene deres kan ha en del ad-aware på dem, samr temperery filer. http://www.ad-aware.com hjelper dere å slette slike ulumskheter, last ned programmet gratis. men er også enig i at det er en generell treighet her, selv om det er PHP. kan være noe med ant. brukere og serveren er gammel eller noe.. Kjører ad-aware hver dag så det er ikke det som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg