prizma Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by jkr Kjører ad-aware hver dag så det er ikke det som er problemet hmm. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Dette er ikke en klient feil men en server feil. Er ikke noe vi brukere kan gjøre. Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Forumet er sinnsykt tregt her hos meg også Har ikke noe med linja mi å gjøre nei, og kjører adaware remover hver dag. http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 Originally posted by ragua Jeg er datanerd og forumet er tregt. Ottesen: Det heter 1 mbit linje... om du hadde hatt en 1mb linje hadde jeg vært skikkelig misunnelig.. ;) Forumet er sykt tregt ja, forbannelsen stiger hver gang man sitter og venter i 20 - 30 sekunder for å få opp en side.. :( Ragua.. 1 mb = 1 millibit = en tusendels bit. Jeg hadde ikke vært misunnelig på den som hadde denne oppkoblingen! 1 mB = 1 millibyte = en tusendels byte. 1 Mb = 1 megabit = en million bit (nokså vanlig) Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 går surt her og..tidvis..og jeg sitter på 120Mb * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Sjekk ut denne tråden gutter og jenter. http://www.bilforumet.no/topic/57550-bilforumetnet-på-ny-server/?do=findComment&comment=587180 sombrero Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg