Gå til innhold

tvangskjøre bensinpumpene

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

Min bensinpumpe rele stod det 67 på.

Men når jeg tok ledning mellom punktene så gikk pumpen hele tiden men det ble ikke noe mere start av den grunn...

Lite bilde av min sikringsboks..

Skal det ikke være flere releer enn dette?? her er nr 67 fjernet

Er det et sted som forklarer hva alle releene er of hvilken plass de skal stå på`??

sikrings.JPG

sikrings2.JPG

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å prøve seg frem med ei prøvelampe inne på punktene til releet.. skjemaet står jo på releet... Legg merke til at styrenenheten leverer minus her...

En ting er vikteg: dette er nemlig som trra sier samme sokkel som brukes av forgasser motorene til forvarming i innsug, så er bilen ombygd og det gamle releet står i, så vil det ikke fungere, da dette henter strøm fra en annen stift som er positiv og ikke negativ som leveringen fra styrenenheten skal være....

Både på sikringsboksen og på releet er det noen små tall ved hver stift. Stiftene på releet skal være slik hvis jeg husker rett:

Tallene på sikringsboksen:

4-tenningsstrøm

6-jord fra styre enhet ( denne som er forskjellig fra 1,8 gasser )

2-konstant pluss

3- bensinpumpa.

De samme stiftene har denne nummereringen på releet:

86-tenningsstrøm

T-jord fra styre enhet ( denne som er forskjellig fra 1,8 gasser )

30-konstant pluss

87- bensinpumpa.

er relee nummer 2... og hvis stiftene dine på releet ikke stemmer, spes med nummer 6/t her, men at den har en annen stift i stedet for, så har du problemet ditt :)

Bytt relee... Håper det hjalp...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider