Skillz2k Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Bilen har jo startet men dere har rett i at den er ombygget! Les her i min andre tråd om problemet! Takker for alle svar! Og speedwell! Den sikringen som ikke satt på plass var bare en reserve sikring! http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=59715 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Men skjekk stiftene på sikrings boksen og releet etter den oppskriften jeg gav deg i sist post.. bruk en vanlig prøvlampe, så måler du hver stift hver for seg... se også at nummerene stemmer.... kan ikke si mer om problemet ditt før du gjør denne jobben... når du har gjort den så kan jeg si mer om hva som er galt.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg