Urgolf Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Lurte på om det er noen som vet om einser GTD`en kom med turteller? Vet at 2`ern hadde det ivertfall... (forresten sykt vanskelig å finne info om einserGTD`en!!) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 broen min hadde en en golf en diesel med turteller men ække sikker på om det var en orginal diesel Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Urgolf Lurte på om det er noen som vet om einser GTD`en kom med turteller? Vet at 2`ern hadde det ivertfall... (forresten sykt vanskelig å finne info om einserGTD`en!!) Kristian Er det den nye kjerra di ??? Litt merkelig syn med det panseret, men hvorfor ikke?? :D edit: hehe.. ser nå at den har svenskeskilter. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Rakriste:hehe, neida var bare bilde jeg fant på nettet, men den jeg skal kjøpe er i samme farge ja low and slow Golf 1/caddy Diesel uten turbo hadde ikke turteller orginalt tar jeg ikke helt feil, vil tro den var ettermontert :) Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Okay, for de som lurer så har Einser GTD`en ikke standard turteller, den har klokke... Kom ikke med turteller før i golf 2 versjonen Rett ska være rett:D Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 luftinntaket var ett merkelig syn.....men faktisk synst jeg det så fett ut:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 HVORFOR er det et celica Carloz Saints luftinntak på den golfen? uhhmmwhat? Skal man absolutt ha luftinntak (nei) syns jeg et fra impreza eller suzuki vitara kunne ha sett litt bedre ut.. Eller klassikeren hugge hull i panseret, brette ned, bygge opp kant.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg