Frankjakobsen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Driver å vurderer å bygge om min mk1 til en 16vGTI.. lurer på hva som egentlig skal til og så skulle jeg gjerne hatt en kontakt person hos møller som ville sende ut godkjennings papirer. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Frankjakobsen så skulle jeg gjerne hatt en kontakt person hos møller som ville sende ut godkjennings papirer. Lykke til! :D Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 møller gir ikke ut sånne papirer lengre... men ikke umulig og skaffe for det... bare ikke hos møller;) Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hmm.. må ikke jeg ha et papir for MIN bil med mit registrerings nr. ? Har godkjennings papir for golf1 med 16V, men da med feil reg.nr Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 har du godkjenningspapierer? eller papirer som sier hva som kreves for å PRØVE å godkjenne?? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 må nok rette meg der! har nok bare papirer på hva som krevest for å prøve å få et sånt prosjekt godkjent. Der står det også at det ikke er blitt levert Golf1 med 16V, men ble det ikke levert noen spesielle utgaver i frankrike eller er jeg helt på viddene ? Men skal prøve å undersøke om det er mulig å oppdrive noen godkjennings hos en jeg kjenner. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maldal Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Heisann! Holder på med akkurat det samme selv, visst noen har papirer på både hva som må til for godkjenning og selve godkjenningspapir så er eg veldig interessert!! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Står en Golf I med godkjent 16v på enten AutoDB eller Finn. Ta med regnr på den og biltilsynet kan mest sannsynlig finne ut hva som trengs Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg