mmh Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Jeg har et rsport understell liggende, også da lurte jeg på om de fjørene senker bilen noe? Akkurat som senkesett!:) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 er det bare fjører? vilken farge har de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 bilen blir ihvertfall SATANS stiv. lyst til å selge? :)pris? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 poffs: de er svarte foran og røde bak! mambo: Nei selger ikke det der!:D Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jeg er missunderlig på deg.. ok? ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 kan jo være lakket men, er ikke rsport fjærer røde? jeg har liggende noen fram fjærer og de er røde (ja r-sport) ikke d at det har noe å si da, men du kan jo sjekke numret på de om du skal ha bilen godkjent slik at du er sikker på at det er rett... Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 jeg hadde r-sport på gammlebilen min og den ble GRISEHØY! og GRISESTIV! kjørte i 200kmt uten noen form for vibrering. det er digg det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 hmm, har de på en 242 akkurat nå, men den er det vel 14-15 tommere på nå og da ligger skjermene nesten helt nedentil på kanten ved dekket! Så min er ikke høy. Mambo: Jeg har gule koni som skal på også! :) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 må jo ha decarbon da når du først er i gang ;) så får du fult voc oppsett :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg