MrKadett Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Ingen av dere som spiller Burnout 2 til Playstation2 ? Var på 7 butikker i dag og alle hadde utsolgt! Så da må vel noen her sikkert spille det også? Går ut på og kjøre helt villt gjennom by til by tror jeg, I fast'n furious ligende biler osv. Er også med en gren i spillet hvor du mekker egen bil o.l Info og bilder samt trailer på denne link: http://www.burnout2.com om ingen her har spilt det! JEG skal i allefal kjøpe det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Har spilt det,det var mye kulere enn eneren. Absolutt verdt å få med seg hvis du liker å kjøre fort og sladde hemningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 digg ! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Jeg har Burnout 2 til PS2.. er neppe det beste bilspillet jeg har spillt, men var litt morro i noen timer. Det ser j.. morro ut på coveret, men jeg blei ganske skuffa når jeg prøvde det... ganske ensformig igrunn... men folk har forskjellig smak.. jeg ville ha kjøpt gt3 eller gta vice city hvis du ikke allerede har disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Har de! Får spillet på Torsdag. Lite sp.mål anngående spillet, eller ett par :) 1. Kan du mekke bil selv? Utstyr, Dekaler o.l 2. Er det bare crashing i spillet? skal man kjøre på tid, eller by til by? Ser nå litt rått ut på cover'et ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Du kjører på tid,CHECKPOINT greier,ellers må du vinne for å komme videre og få nye biler,jo lenger du kommer jo feitere og bedre biler får du. Har ikke sett noe sted hvor det går an å mekke bil selv desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg