Rieger Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Letet litt og søkte noen, men har det litt travelt så jeg fant ikke noe. Men hvilke forskjeller er det? Eneste jeg vet om er forskjellig framfanger og interiør. Passer deler stort sett over hverandre? Er motor/gir likt? Kjøreegenskaper? Vurderer en 90mod GTX. Har det kommet noe store endringer i årene rett etter?? Edit: hvordan er forsikring på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 gtr har større turbo, intercooler,ventiler,veiv,bunnpanne, stivere foringer,større bremser, insprut system, clutch, bærebru osv osv masse deler passer på både gtx og gtr men mye er forskjelig, kan ikke skrive alt som passer og ikke passer kjøreegenskaper helt værst synes jeg, ble aldri frakjørt på svingete vei eller snø føre med min gtx masse deler passer på både gtx og gtr men mye er forskjelig, kan ikke skrive alt som passer og ikke passer girkassen er også anderledes men passer omhverandre(bolt on) siste gtx kom med annen veiv med større kilespor alt fra 5 lapper til 25 lapper spørs hvem som er eier;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by TurboHansen alt fra 5 lapper til 25 lapper spørs hvem som er eier;) Dyr forsikring altså, var det jeg fryktet. Er 19, har 30% bonus osv, så lurer på om forsikringa er i dyreste laget. Er GTX billigere enn GTR i forsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Skulle da tro det. Ring og hør! Gjensidige er stort sett billigere for en på vår alder. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jeg hadde min når jeg var 22 år og da hadde IF bare 323 turbo som valg ikke noe gtx eller gtr så tror ikke det er noe forskjell men det er noen år siden jeg var 22 år:eek: så du får ringe og høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jepp, får ringe litt i morgen.. Hvor driftsikker er disse bilene egentlig?? Trenger en bil som fungerer uten problemer egentlig, pga at jeg er så avhengig av bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Rieger Jepp, får ringe litt i morgen.. Hvor driftsikker er disse bilene egentlig?? Trenger en bil som fungerer uten problemer egentlig, pga at jeg er så avhengig av bil.. Hei, jeg hadde en 323 GTX for ca. 2 år siden, hadde aldri noen problemer med denne. Startet alltid, uansett vær og temperatur, og den tok meg alltid dit jeg ville. (F.eks oppover en bratt, ubrøytet fjellvei i mye nysnø.) Savner den bilen faktisk. Så; Løp og kjøp! :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sjekket på Gjensidige sine sider nå, kom på 7500,- med delkasko. Det er jo helt ok egentlig. Finner vel ikke noe annet med 200hk og 4x4 som har like lav forsikring. Hva er orginaleffekten på en GTX? Tenkte jeg skulle se på denne: 90mod GTX Noen som kjennskap til den? Vet hvem bøtta er, men har aldri sett ham i denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg betaler 9000, da er den registrert som GT-R pga postbanken ikke hadde GT-X. hva med denne da? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=632127 Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by mighty Jeg betaler 9000, da er den registrert som GT-R pga postbanken ikke hadde GT-X. hva med denne da? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=632127 Har sett på den også, men tror den blir i dyreste laget i forhold til hvor mye jeg hadde tenkt å bruke.. Men hvis du vil ta en E30 325i i innbytte så kan det jo være aktuelt. PM meg dersom det er aktuelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Du har PM! Denne 325'en var ganske fin! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=599828 Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg