Mercedes_Lover Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hei jeg er en gutt som går på Mek GK! og jeg lurer på hva jeg må gå for å bli biloppretter?? MVH: Mercedes_Lover Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Du må bare gå VK1 kjøretøy, også søke lærlingplass. Det var vk2 bilskade før men det finnes ikke lengre. Vanskeligere er det ikke. Lykke til! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Oki:) d vil si d samme som bilskolen d da?? Takker for svar :) Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Mercedes_Lover Oki:) d vil si d samme som bilskolen d da?? Takker for svar :) Ja, du går samme skole som de som skal bli bilmekanikere, altså VK1 bilfag. Etter det er det 2 år i lære og da finner du deg lærlingplass på et oppretterverksted. Velkommen til bilforumet forresten :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by Mercedes_Lover Oki:) d vil si d samme som bilskolen d da?? Takker for svar :) Takker, synes d er litt rotete men:P er vant til mopedportalen jeg så venner meg til d, men er d bare vk1 bil også rett ut i lære på oppretterverksted?? så kan jeg bli d lissom? Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Ja.. søk vk1 kjøretøy til neste år, når du har tatt eksamen der søker du i bedrifter på lærlingplass (pass på fraværet da) :D Da er det 2 år som lærling å da får du forhåpentligvis fagbrev! Jeg er halvveis gjennom lærlingtiden min som oppretter å jeg digger det :D Mye morsommere enn å skifte olje å skifte bremseklosser hele dagen ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 fravær ja:P hehe har 5dager eller noe sånt? men d er mye artigere d ja:) Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 haha..jeg har to timer:D nerd? jeg? naaaaai...:D:rolleyes: går jo almenn så:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Januar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 antall timer nevner jeg ikke :P men skal skjerpe meg Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Hehe du trenger ikke nevne fraværet for det vil stå i skolepapira dine som bedriften skal se før de ansetter deg. Poenget mitt er bare det at om du har lite fravær så er det bare å velge å vrake hvor du vil jobbe.. det er fraværet dem ser først på. Bare et tips.. men det er jo lettere sagt enn gjort hehe, skal ikke si hvor mye fravær jeg har :D X-ecutioner... 2 timer fravær?? per dag da eller? ;) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 fravær er en viktig ting å ikke ha mye av;) mange i klassen min som har 6 dager og 22 timer fravær:eek: selv har jeg bare 1 dag og 5 timer:D går foresten på teknisk almen fag mek.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 har null dager og null timer.. :) VK1 elektro.. :P Men, karakterane spiller også litt inn da.. Så når du sei at du skal skjærpe deg, vil det sei at du faktisk skulker? Vi fører logg over fraværet, og leverer inn ark der det står kvifor vi var vekke dei og dei dagane. Dette for at det skal sjå ryddig ut til eventuelle arbeidsgivarar. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 ha lite fravær og bra karakterer så skal du se det lønner seg når du ser på din første lønns-slipp ;) jeg fikk ihvertfall en veldig positiv opplevelse når jeg søkte.. søkte der jeg jobber nå, på en mandag, fikk svar på tirsdag om at jeg skulle komme på møtet på torsdag, dro på møtet. vi prata litt blei delvis enige, han skulle bare skjekke lønn først, ringer meg seinere på dagen og spør om jeg vil komme ned, han forklarer at normal lønn da var 39.5kr timen.. (noe jeg viste) han tilbøy meg 51kr timen, og vanlig økning, dvs 64kr måneden etter. osv.. :) jeg er ihvertfall veldig fornøyd. bra miljø og mye variert ettersom jeg jobber på et frittstående verksted :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg går VK1 Kjøretøy nå... Hvor mye er "lønnen" til neste år som lærling? Er det fast eller varierer det fra plass til plass? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 På skolen jeg går på(gand vgs, i sandnes) har vi en delt linje som heter vk1 lakk/skade eller noe sånnt. Den må du hvertfall gå på her for å bli biloppretter.. Kan gp vk1 kjøretøy også, men er vist mer innviklet da.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg