Gå til innhold

Er Boss bare drit???

Ranger emnet

burnulf

Anbefalte innlegg

Siden ingen har kommentert denne før tenkte jeg at jeg kunne kommentere overskriften din ihvertfall. Det er vel ikke til å legge under noen stol at Boss kanskje ikke er det aller beste merket, om det bare er drit vil ikke jeg si.. Men for min egen del har jeg hatt en nyere type Boss Headunit. Og som du sier syns jeg den bare var noe drit :)

Men egentlig tror jeg alle typer og merker har en viss kompetanse...! Det har også mye å si hvordan du bruker utsyret, kobler det opp osv.. for å være litt objektiv..!

Behøver ikke alltid det beste utstyret for å få til en bra finish, kommer ganske langt med litt dedications også.

Mvh

Raymond

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

min mening er : hold deg langt unna boss...broren min har den forsterkern, og jeg kan ikke si at jeg er så imponert... har også vært mye borti andre boss forsterkere og headuniter, og ble ikke no videre imponert av de heller...vet ikke hva du skal bruke den til jeg, men jeg ville ikke annbefalt den til bruk på basser hverfall... Det eneste jeg syntes var bra fra boss er lyden fra den ene 12" de har(husker ikke navnet).

Dani

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt boss før....min mening er mye av boss sterkere bare dritt...dårlig innmat...små komponenter osv... ikke bruk penger på dette

Sitat
Originally posted by burnulf

Noen som har erfaring med Boss forsterkere?

Spes. boss rev 935.forsterker.

Takker for svar...

Børre.

nå værende bil: =)

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

Tidligere biler:

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at en Boss forsterker som er "2x1000watt", er svakere enn en Audison forsterker på 2x50w. Så man blir lurt av falsk oppgitt høy ytelse, og derfor virker forsterkeren billig.

Selv om du får den billig, er det bedre å bruke litt mer, og få noe mye bedre.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider