Gå til innhold

C20ex

Ranger emnet


{Six-X}

Anbefalte innlegg

Janei..

 

Det va vell kanskje det..

Men da går det altså ikkje ann å berre bytte motor inn/ut liksom.. legge opp nytt nett og.... crap...

 

det va no kjedeli.. jaja..

 

Har en topp pakning som er gåen..tenkte det va like greit å skifte til annen motor i når jeg først sku begynne..

 

men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så mye av ledningsnettet som må byttes da....en ledning er en ledning. Men hjernen og det som har med injection greien må i alle fall byttes. Vet ikke hvordan det er med motorfester, slanger til luftfiler å slike ting, men den burde vell passe nesten rett i.

 

Men skal love deg at det er mye enklere å bare bytte toppaknigen. Er gjordt på et par timer. Koster vell ca:

 

Strekbolter til toppen (toppbolter?) ca 300-600kr

Pakningsett (biltema) ca 400-500kr

 

Husk å dra til boltene riktig når du setter på toppen igjen da. Er vell først alle på 20nm så alle på 40nm så 2*90grader på alle., men det vet vell sikker noen andre her mye bedre en meg.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår