AnDtHo Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Trenger noen flinke photoshop moddere til å lage en fet logo til hjemmesia vår.. Har vel egentlig ingen spesielle krav, det skal bare se bra ut.. Sida vår Hvis dere får vevd inn "team sideways" hadde det vært sint.. ;) Bare å bruke bilder dere evnt finner på sia.. Når det gjelder str. skal den ikke være større en "logoen" øverst på sida.. Siden er under konstruksjon, så alle komentarer om sia kan dere spare dere (så lenge de ikke er positive da.. :D ) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 skal prøve og lage noe jeg i alle fall at det blir bra er mer ann hva jeg kan love for og si det sånn, men ang sida, det så bra ut det, men hvor stor lagringsplass har du? hvor mye kosta det?? Om du ikke vil si det til alle så send meg gjerne en pm;) Er den blå bmw`n din?+ så utrolig pen ut. Fakta?? Fort og veeeeeeldig gærli?? Noe alla dette du vil ha eller? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Har webplass på tiscali, fulgte med bredbåndet.. Driver å ser meg om etter noe bedre, tiscali tilbyr bare ca 50mb, er ikke helt sikker, men det er ikke nok for film og diverse vi driver med i teamsideways.. Bmwen er min ja.. ;) Har sjekka litt og funnet ut jeg vil ha det i 824x100 pixels, Bredde x høyde.. Er det logon er nå.. Edit: La ut logon din på sida nå, så du kan se om den trenger noen forandringer.. Kanskje gjøre det grønne til blått? Passer bedre inn, pluss bruke skrift i en annen farge? Er blått og grått som er gjengangere på sida, gult skriker litt.. ;) Redigerte litt på bildet før jeg la det inn.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Oki hehe Åssen ble denna?? gjorde om til blått rundt og og grå skrift. Jeg klarer desverre ikke få bildet ditt i den støtrreløsen du vil ha det i ps:( Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Okey! Takk! Dette så bra ut.. Legger det ut med engang, lettere når man ser det i riktig sammenheng.. :D Edit: Mye bedre.. Hva syns du selv? Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Kan du lage en helt lik den siste, bare med teamsideways.com isteden? Får det domenet om ikke lenge håper jeg.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Du kan da skifte størrelse på bilde i PS? Image-> Image Size også velger du størrelsen der? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 oki det er bra, nei jeg synes det ikke ble så værst, Ja det kan jeg gjøre, starter nå jeg.:D X: Ja jeg vet men der er høyde og bredde avhengige av hverandre som om jeg for eksempel forandrer på høyden så stiller bredde seg automatisk inn etter det. EDIT: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by C_West X: Ja jeg vet men der er høyde og bredde avhengige av hverandre som om jeg for eksempel forandrer på høyden så stiller bredde seg automatisk inn etter det. når du går inn i image size, klikk i den boksen hvor det står constrain proportions.. da skal de gå ann å velge høyde og lengde manuelt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by MSpeed når du går inn i image size, klikk i den boksen hvor det står constrain proportions.. da skal de gå ann å velge høyde og lengde manuelt Ok tusen takk Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by Mandel Den var også rå! Legger den ut nå.. Må jo prøve alle muligheter.. :D Edit: Tror fargene crasher litt med resten av sia.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Her er de som er kommet inn foreløpig: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Sendte linken til Lars i serious-performance. Syns han er flink med slike ting, fikk denne tilbake. Han sa også at det var fort gjort å endre skrift eller farger hvis det trengtes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by -TS- Sendte linken til Lars i serious-performance. Syns han er flink med slike ting, fikk denne tilbake. Han sa også at det var fort gjort å endre skrift eller farger hvis det trengtes. Den likte jeg.. legger den ut jeg.. Skulle han ha noe for jobben? Har du en link til sida hans? Må legge ut på linksida, kan bruke han senere.. :D Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg