Gå til innhold

Støtfangerfeste foran, sedan

Don T

Anbefalte innlegg

kan se på det jeg.. bare si ifra en dag.. send en sms eller no 97043098

så skal jeg kikke på det...

husbygginga skulle vært igang. men pga kommunen og litt rot fra âlvsbyhus så har det blitt utsatt litt... og det er kjipt. hadde planer om å flytte inn til påske, men nå ser det dystert ut.. litt synd at huset ikke er klart.. har bestilt garasje og alt.. og den kommer snart.. hehe..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat.... driv og bygger på Biri je, men det tar visst tid der også... først sku det vara innflytningsklart til jul... men nå står yttervegger og takstoler der bare.. &¤&¤#¤ Horten Hus...:(

Men garasjen på plass før huset... itte verst.. :D

Et problem til med bilen min...: Den går veldig fort på tomgang... jager litt. Nesten 2000 rpm. Har byttet toppakning, og satte samtidig på originalt luftfilter att. Hadde K&N åpent filter før.

Etter denne operasjonen går den fort på tomgang. Har byttet tomgangsventil, men er like ille.

Noen idèer??:rolleyes:

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sakset fra forumet;

mulig jeg er på jordet nå, men var borti samme problemet på en sierra 2.0i DOCH, ikke turbo da, men jeg byttet tomgangs ventil, men ingen ting skjedde, feilen var at d gikk en slange fra blokka å opp til innsuget, gummi i tuppene å stål rør i midten den gikk liksom bak topen å rundt, slangen hadde hoppet av nede på blokka å pga dette gikk den på 2000rpm kalrd å 1300-1500varm, festet igjen dene slangen, å motoren gikk som den skulle 800-900rpm

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don T

Akkurat.... driv og bygger på Biri je, men det tar visst tid der også... først sku det vara innflytningsklart til jul... men nå står yttervegger og takstoler der bare.. &¤&¤#¤ Horten Hus...:(

Men garasjen på plass før huset... itte verst.. :D

Et problem til med bilen min...: Den går veldig fort på tomgang... jager litt. Nesten 2000 rpm. Har byttet toppakning, og satte samtidig på originalt luftfilter att. Hadde K&N åpent filter før.

Etter denne operasjonen går den fort på tomgang. Har byttet tomgangsventil, men er like ille.

Noen idèer??:rolleyes:

Du skal vel ikke selge filteret? Hvis du har sånn kit-sak som passer på ohc?

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider