Gå til innhold

Endre hastighet på blinklys

Ranger emnet


Islanwind

Anbefalte innlegg

Viss noen av pærene er ødelagt vill releet oppføre seg rart. Oftest ved å blinke fort. Synes selv dette også kan være litt små kult......men vill jo at alle lysene skal funke. Skal jeg ført blinke vil jeg jo at de skal kjønne hva jeg vil.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er "kult" med det er jo å ha noe ikke alle andre har. Men blir jo omtrent som å reklamere om at noe er galt. Alle forbinder det jo med at det er noe galt med lysene, så engelig er det ikke kult i det hele tatt.

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du kunne prøvd var å få lysene til å fade inn og ut, det kunne vært stilig. Ikke som de andre sier, kjøre rundt og la alle tro du har en gåen pære.

 

Det med å fade inn kan være en liten utfording, men å få den til å fade ut skal kunne gjøres med å parallellkoble en kondensator. (jeg aner desverre ikke hvilken størrelse du trenger, men om du har kupelys som fader ut, sjekk denne, der er også en kondensator).

 

-Yngve

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Islanwind

Har sett mange som har blinklys som blinker med veldig små mellomrom....

Hvordan går det ann å ordne det..? Er det spesielle blink relè du må kjøpe eller?

 

 

Det er releet som har innebygd feilvarsling. Hvis ei pære går så blinker de andre raskere for å varsle føreren. du får kjøpt rele med og uten feilvarsler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår