Gå til innhold

E30 325 prosjekt selges.

Ranger emnet

Larson

Anbefalte innlegg

E30 323, ombygd til 325 hartge motor og understell.

Mye karosseriarbeid gjort, valsede skjermer, tinnet emblem foran og bak, grenrør og resten av eff.anlg. ny, koni dempere, 2 cobra stoler, z3 blå perlemor lakk, polert ventildeksel..

Stått lagret i garasje siste årene, litt småplukk og så mangler den skikkelige felger.

Selges grunnet tid og plass mangel.

133_3390_IMG.JPG

133_3389_IMG.JPG

133_3388_IMG.JPG

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hefte (ca.5000) blir iregnet i prisen selvsagt, små fiks blir vel sånn som:

- 3cm sprekke i frontfanger

- Syns jeg husker tull med regulatoren

- rust i bagasjerum

- lakk ripe i spoiler

- er montert stereo (uten komponenter)istedet for baksete slik den står nå, men har hartge baksete liggende.

Står en getrag 2-delt girkasse på bilen, har også en jeg fikk tak i som delekasse hvis jeg skulle trenge det som følger med.

Bilen var i bruk helt til jeg kjøpte ny bil (323 gtr) og ble parkert

i en garasje da, som den står i ennå. Har ikke tid til den da jeg bygger mye til mazda´en og må betale for garasjeplassen der den (bmw´n) står.

Karosseriet er 83, alt annet er 87 mod. Motoren er 214hk orginalt.

Hvis jeg får 30 tusen i handa så ryker den.

92 Bmw E36 318i - solgt

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karosseri (er det ikke sånn det skrives da?:o ) har jeg ikke peiling på hvor langt det har gått, på speedometeret som fulgte med motor og resten stod det 155 k på. dette har jeg byttet ut i et annet igjen da så..

Så noe nøyaktige tall der blir vanskelig å få til. Kan og trenger vel ikke si mer enn at bilen er tight som bare det. Skal prøve å legge ut liste i fra verktedet jeg bruker om hva som er gjort der og hva jeg har kjøpt til den. Ang. motoren så bruker den hverken olje eller vann og brumler fint og godt ;)

Bilen står i fræna kommune, et lite stykke unna Molde.

92 Bmw E36 318i - solgt

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by egiL!

Da har jeg bare ett spørsmål..

Mulig å få ett bilde av rusta i bagasjerommet? :P

Slår til uansett egentlig ;)

Litt vanskelig å se den, men det er der dørken i bagasjerommet møter venstre skjerm og hvor dørken møter veggen der skiltet skrus på.. Klarte jeg å gjøre meg forstått?? :)

92 Bmw E36 318i - solgt

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende deg en pm Larson, men har ikke fått noe svar! Vil du si at det er verdt for meg og en kamerat å dra 65mil hver vei for å se på denne bilen? Hvis den er nogenlunde sånn du har beskrevet den, så er meget sannsynlig at jeg kjøper den(før alle de andre:P) Men jeg vil være sikker på at det ikke er noe alvorlig galt med den før jeg drar på en 20 timers kjøretur. Som du sikkert skjønner nå så er jeg veldig intressert i bilen din ;)

Så til de andre som prøver seg, back off!! :mad: :o

[0]Bmw 320i -89

[X]Toyota Corolla -86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Prøvde å sende deg en pm Larson, men har ikke fått noe svar! Vil du si at det er verdt for meg og en kamerat å dra 65mil hver vei for å se på denne bilen? Hvis den er nogenlunde sånn du har beskrevet den, så er meget sannsynlig at jeg kjøper den(før alle de andre:P) Men jeg vil være sikker på at det ikke er noe alvorlig galt med den før jeg drar på en 20 timers kjøretur. Som du sikkert skjønner nå så er jeg veldig intressert i bilen din ;)

Hva med å få en slektning eller en nøytral part (f.eks. en entusiast i bmwccn) til å se på bilen for deg først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Peer

Morsom du tror jeg ;)

Velger hvem du vil selge til selv vel :)

Hvis du sender meg en pm med telefonnummeret ditt eller noe sånt?

Finansen er allerede ordna.. så trenger egentlig bare ett svar fra deg Larson ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider