Gå til innhold

Kjøper: Nokia 7650 - Selger: Nokia 6210

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har funnet ut at jeg trenger meg ny mobiltelefon.

Jeg er ute etter å kjøpe en 7650, som er strøken.

Selger en relativt strøken 6210 med 2 stk batteri. Rød farge.

Om dere har en 7650, vet om en plass den er på tilbud. Si ifra.

Om dere vil kjøpe en 6210. Si ifra..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Hei!

Jeg har funnet ut at jeg trenger meg ny mobiltelefon.

Jeg er ute etter å kjøpe en 7650, som er strøken.

Selger en relativt strøken 6210 med 2 stk batteri. Rød farge.

Om dere har en 7650, vet om en plass den er på tilbud. Si ifra.

Om dere vil kjøpe en 6210. Si ifra..

Er det nå jeg skal ta bilde av 6210'n med 7650'n ? Bare så du vet det, cam'et suger pikk og 7250 kommer snart (7210 med cam)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telehuset kjører kampanje på 7650 for tiden. Tror det var 2995 + 700 for andre telenorabb. og 900 om du har RingKontant.

http://www.telehuset.no

Edit: De har visst endret prisen nå ja.

Nå er det 900 for andre telenorabb., og 1100 for RingKontant

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Er det nå jeg skal ta bilde av 6210'n med 7650'n ? Bare så du vet det, cam'et suger pikk og 7250 kommer snart (7210 med cam)

Tror du kameraet på 7250 er så mye bedre :rolleyes:

Har testet den+de andre nye modellene og trust me.... kameraet er ikke så mye bedre.... hadde heller kjøpt en 6100 + headsettet med kamera

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Har testet den+de andre nye modellene og trust me.... kameraet er ikke så mye bedre.... hadde heller kjøpt en 6100 + headsettet med kamera

Nei, tenkte mest på størrelsen. Tar nok 1-2 år før de kommer med blitz, da blir det nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting sier meg at dere burde høre på denna karen her når det gjelder nokia telefoner ! trust me. han vet mere om de enn dere gjør om morra deres :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

En ting sier meg at dere burde høre på denna karen her når det gjelder nokia telefoner ! trust me. han vet mere om de enn dere gjør om morra deres :rolleyes:

Ååå gjør han det? :D

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Nei, tenkte mest på størrelsen. Tar nok 1-2 år før de kommer med blitz, da blir det nok bedre.

Jeg skal kjøpe meg en Siemens S55 fordi jeg:

1: HATER Nokia

2: Kameraet som følger med HAR blitz

3: Kameraet er av typen koble på og ikke internt, slipper da å drasse på en diiiiger telefon hvis kameraet ikke skal brukes.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.

7650 er en genial telefon. Mye mere enn bare det med kameraet. Og det som er genialt er at kameraet er i telefonen, for da har du det med deg uansett, bare å ta et bilde med engang liksom. I stedet for å lete etter kamera, koble på, så ta bildet. Kanskje du ikke har det med deg når du trenger det? Og jeg har et vanlig digitalkamera fra før, så jeg trenger ikke en vanlig telefon med eksternt kamera.

- Med 7650 finnes det programmer der du kan bruke IRC, du kan filme med kameraet.. osv.

Som jeg gjorde med en kompis sin i timen på skola. Tok bilde av læreren min, sendte det til skriveren via infrarød og gav det til han. Kul lærer da, så han blei ikke sur. Syntes bare det var artig.

Dessuten kan du sende bilder og motta bilder over IRC, med DCC chat.

Er mye småtteri man kan gjøre og det er en jævla feit telefon. Og den er ikke så stor som alle vil ha det til.

Dessuten er jeg mest ute etter bare å ha den som leketøy. Bytter telefoner ofte selv så.. :)

Edit: Dessuten er ikke bildekvaliteten på kameraet så ille heller. Ikke på natta heller. Du har noe som heter Nattmodus, og det funker HELT greit, ikke sånn superbra, men ganske OK :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Dessuten er jeg mest ute etter bare å ha den som leketøy. Bytter telefoner ofte selv så.. :)

Bytter ofte også har du 6210??? lol lol lol

Ja, for jeg solgte 8850'n. Og har hatt 6210'n lenge. Og hakke kjøpt noe nytt..

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Fikk min første telefon når jeg var 15 år.

Det var en 5110. Så kom 3210,3310,3330,3410,5210,5510,6110,6150,6210,7110,8110,8210 (4 stk), 8850..

Ellers har jeg hatt Siemens C25, M35, C45. Og en S1 (eller noe).

Husker ikke alt annet.. Men, det går mest på Nokia.

Er jo en del telefoner på 3 år. Men, nå i det siste når jeg faktisk har hatt en bil å bruke penger på, så har jeg ikke skifta telefon så ofte. Før var jeg JÆVLA ivrig :)

- 02 Porsche Carrera 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider