hfracing Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 står en grønn corrado G60 mer eller mindre komplett på høggern på skedsmokorset.. frambremser osv er der.. ;) sitter også i en komplett G60 motor.. med girkasse... interiøret er visst "solgt"... ellers er den ganske komplett.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by hfracing står en grønn corrado G60 mer eller mindre komplett på høggern på skedsmokorset.. frambremser osv er der.. ;) sitter også i en komplett G60 motor.. med girkasse... interiøret er visst "solgt"... ellers er den ganske komplett.. hvem er interiøret solgt til? marco som fiksa? hva er pris på girkassa? evt digifant? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Eg har ligende girkasse til G60! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 veit også om ei digifant hjerne til salgs! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Originally posted by hfracing står en grønn corrado G60 mer eller mindre komplett på høggern på skedsmokorset.. frambremser osv er der.. ;) sitter også i en komplett G60 motor.. med girkasse... interiøret er visst "solgt"... ellers er den ganske komplett.. Bremsene forsvinner kanskje snart.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Til G60 har jeg komplett sprut med hjerne, komplett blokk og en topp som er sprukket på 2 steder... :D Ikke jeg som skal ha interiøret nei. Det så bra ut, delskinn.. eneste jeg evt er interessert i er dørtrekk og sidene av interiøren bak i skinn.. men det ville dem visst ikke selge for seg, så da får det bare være. :( Jonte, dem andre dela der får du ringe og høre, tipper dem ikke selger spruten eller lader (tenkte nesten spørre.. så har jeg 3stk) for seg når dem ikke gidda selge dørsider og sånt for seg sjøl.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Ok. får høre med dem.. Men, HF-r sa det var solgt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg