Gå til innhold

Noen med info om blå stylet camry?

Ranger emnet

el`satanical

Anbefalte innlegg

Det der er uten tvil i Haugesund....

Og eg mener og ha sett ein slik ein orginal bil som det derre i en annen farge tror eg med en slik en vinge av og til når eg har vert hjemmom.....

Så.... det er meget muligt han har fått fingen ut og "endeligen" fått laget til resten av bilen nå.?? Eller så er det ein heilt annen bil! :D

Uansett, den såg ikkje heilt vel bevart ut i orginal forstand med ein slik ein vinge på! *ler*

(Ps! Sorry for at eg ikkje kan vere no serligt behjelpelige)

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moldvarp. hehe, jeg kan nok også tro at en vinge på en slik ellers original bil må se ganske teit ut :P (Jeg er generelt imot store vinger på biler, inkludert nye, men på denne syns jeg det gjorde seg)

kebeb gud, Jeg går ut ifra at du syns bilen var urstygg, men who cares. Jeg syns ivertfall det er artig å se at selv en camry kan bli skikkelig toff!

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at den er fra Haugesundsområdet, men er vel sånn ca på nord-Karmøy hvis jeg ikke tar helt feil.

Bakenden er Vectra, fronten er universal og skjørtene er jeg litt usikker på, ligner litt på noen endel BMW E30 har, men kan også være universale de også. Vingen stod på en Tigra før og er en vits, for ikke å snakke om hva bilen er (min personlige mening, no offence). Han har en annen front på nå, som er ulakkert i hvit, aldeles "nydelig".

Jeg fant denne infoen i sin tid på en internettside som er lagt ned nå såvidt jeg kan se.

Jeg har også noen flere bilder av bilen, så hvis du er interessert kan jeg legge de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by awt

Stemmer at den er fra Haugesundsområdet, men er vel sånn ca på nord-Karmøy hvis jeg ikke tar helt feil.

Bakenden er Vectra, fronten er universal og skjørtene er jeg litt usikker på, ligner litt på noen endel BMW E30 har, men kan også være universale de også. Vingen stod på en Tigra før og er en vits, for ikke å snakke om hva bilen er (min personlige mening, no offence). Han har en annen front på nå, som er ulakkert i hvit, aldeles "nydelig".

Jeg fant denne infoen i sin tid på en internettside som er lagt ned nå såvidt jeg kan se.

Jeg har også noen flere bilder av bilen, så hvis du er interessert kan jeg legge de ut.

Om du har flere bilder så må du gjerne legge de ut, jeg trenger litt inspirasjon ;) Skal jeg beholde bilen er det endel som skal gjøres...

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten var grei (Kunne hatt no annet en evo scoop kanskje), men røven og vinga var litt småfæle..

Hvis du har søkt litt rundt har du sikkert sett denne fra SC3:

sc3-9.jpg

Motorommet var kanskje ikke av de vakreste men det funker vel nok....

sc3-8.jpg

sc3-7.jpg

sc3-6.jpg

sc3-5.jpg

sc3-4.jpg

sc3-3.jpg

sc3-2.jpg

sc3-1.jpg

[edit ]Trur det er Erebuni deler forresten

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at røven på den blå ikke er så veldig fin, men vingen syns jeg var greit :)

Den hvite du poster bilde av her har jeg ikke sett før, den var jo også steike bra! Jeg har sett litt rundt på http://www.cardomain.com, finnes mye bra camryer faktisk! (Men disse to er av de bedre)

[-]1991 Mazda MX-5

[x]1996 BMW 323i

[-]1989 BMW 316i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blå der pleide å være hvit, hadde vinge på den da også, frontspoiler og skjørter kom med lakken

unik bil.. det skal han ha.. men lakkjobben er veldi.... dritt elendig...

skjørtene ser mongo ut, burde være buer som går opp i hjulbuene... ser ut som to 2x4 er limt langs sidene på den

hvis du leser dette glenn, får igjen for å mobbe Volvoen min!! :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by el`satanical

Om du har flere bilder så må du gjerne legge de ut, jeg trenger litt inspirasjon ;) Skal jeg beholde bilen er det endel som skal gjøres...

Gjøym alle bilder dykk har. Om du ynskjer inspirasjon, er ikkje dette djevelens verk rette vegen å gå. :(

Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt.

Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider