The cowboy Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 var en tur innom Discovery og så fant jeg noe smålig kult når jeg skulle se etter OCC! Biler på Discovery dere skal gå inn på linken: King of the road en liten smake bit! og ved å velge denne linken her:More about this photo så kommer det opp flere bilder og litt info om bilen!! slikt liker vi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Finner den ikke jeg, men fy feite for en bil!! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 hva finner du ikke?? King of the road linken eller?? den må du se etter under overskriften: Other features! der er det 4 linker nedover.. du skal på siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg