Gå til innhold

Uday Hussein's Ferrari

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde iallfall tatt noe fra den om jeg hadde sett en vrak-Ferrari i disse røver-landene ;)

Baklyktene f.eks... eller hjulene?

Er ingen Ferrari-fan da, men gøy å ha... hehe

Se det på den lyse siden, er mer der de kommer fra!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så trist av sånne bilder... er selv stor fan av Ferrari.. R.I.P Ferrari 550 Maranello. Men skal fortelle dere hva som skjedde med den. Det var soldater som ribba den. De tok alt som hadde Ferrari merke på seg, eller som det sto Ferrari på. Det mest verdifulle, "The heart of the car" lot de være igjen da..:S motoren. R . I . P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ferrari

Jeg blir så trist av sånne bilder... er selv stor fan av Ferrari.. R.I.P Ferrari 550 Maranello. Men skal fortelle dere hva som skjedde med den. Det var soldater som ribba den. De tok alt som hadde Ferrari merke på seg, eller som det sto Ferrari på. Det mest verdifulle, "The heart of the car" lot de være igjen da..:S motoren. R . I . P

Hadde vel blitt litt rart om de hadde vært i krig i irak og kom hjem med en ferrari motor. Tror jeg hadde skaffa meg et sett med bremser jeg. Eller kanskje vognkortet om det var det, eller om de i det heletatt bruker det. Uday Hussein trengte vel egentli ikkeno lapp eller vognkort, tipper du ble død om du krasja med den karen der :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ferrari

Hva?? haha:op

tok liksom amerikanerene alle de delene på Ferrarien med seg?:D

Har du link til dette?

Sannsynlig at de skrudde til langt på natt for å få med seg alle matter , brytere og det som er??:D

nei den røverhistorien tror jeg ikke på...

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uday hadde MANGE luksusbiler.. Han hadde to gigantiske garasjer med dyre biler ved ene plasset i Bagdad.

Da han gikk berserk på en fest med en automatisk hagle av typen Jackhammer, bl.a brukt avStallone og Arnold, og blåste bena av onkelen sin ville Saddam lære Uday en lekse ved å sette fyr på den ene garasjen hans.

Brannvesenet dukket opp bare for å bli stoppet av Saddam, som satt på en tom jerrykanne og fyrte opp en kubansk sigar mens han betraktet megagarasjen til Uday brenne opp.

Uday var selvfølgelig rasende.

Noen år senere ble han utsatt for et attentat da han og hans bestevenn/sekretær Jaber var ute og speidet etter damer i bilen hans.

Uday fikk liknende skader som onkelen hans og så det som et tegn fra gud. Han ble sterkt religiøs etter ulykken og henvist til rullestol.

Er mulig jeg har noen småfeil her og der, men leste Ala Bashir's bok om Saddam før jul, så alt burde stemme..

-70 Camaro

-427 cui Big Block

-TH400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by dusico

gylden mulighet....

ferdig-ribba prosjektbil!

pris: kun frakt.

blir et hælvete å få han til å skrive på salgsmeldinga.......rusle rundt i fjellene der for å finne han.....hahahaha.....den er lei:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider