dalheim Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 :( liker ikke slike bil bilder Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Rimelig ribba da.....ser ut som de har tatt girkassa å greier..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jeg hadde iallfall tatt noe fra den om jeg hadde sett en vrak-Ferrari i disse røver-landene ;) Baklyktene f.eks... eller hjulene? Er ingen Ferrari-fan da, men gøy å ha... hehe Se det på den lyse siden, er mer der de kommer fra! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Er ikke lenge til før vi får se bilder av en iraker som triller vannkanner på ei trevogn med ferrarifelger :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 kunne vært moro å bygd den opp igjen da..... hirr hirr hirr. sikkert mange som kjøpt bilen. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Det er jo mildt sagt et samleobjekt. Skulle fått tak i en Saddams biler i stedet, de vil nok bli verdt mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Jeg blir så trist av sånne bilder... er selv stor fan av Ferrari.. R.I.P Ferrari 550 Maranello. Men skal fortelle dere hva som skjedde med den. Det var soldater som ribba den. De tok alt som hadde Ferrari merke på seg, eller som det sto Ferrari på. Det mest verdifulle, "The heart of the car" lot de være igjen da..:S motoren. R . I . P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by Ferrari Jeg blir så trist av sånne bilder... er selv stor fan av Ferrari.. R.I.P Ferrari 550 Maranello. Men skal fortelle dere hva som skjedde med den. Det var soldater som ribba den. De tok alt som hadde Ferrari merke på seg, eller som det sto Ferrari på. Det mest verdifulle, "The heart of the car" lot de være igjen da..:S motoren. R . I . P Hadde vel blitt litt rart om de hadde vært i krig i irak og kom hjem med en ferrari motor. Tror jeg hadde skaffa meg et sett med bremser jeg. Eller kanskje vognkortet om det var det, eller om de i det heletatt bruker det. Uday Hussein trengte vel egentli ikkeno lapp eller vognkort, tipper du ble død om du krasja med den karen der :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Hadde kjøpt den jeg.fint karoseri å bygge på!liker godt formene til maranello`en! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Originally posted by Ferrari Jeg blir så trist av sånne bilder... er selv stor fan av Ferrari.. R.I.P Ferrari 550 Maranello. Men skal fortelle dere hva som skjedde med den. Det var soldater som ribba den. De tok alt som hadde Ferrari merke på seg, eller som det sto Ferrari på. Det mest verdifulle, "The heart of the car" lot de være igjen da..:S motoren. R . I . P Hva?? haha:op tok liksom amerikanerene alle de delene på Ferrarien med seg?:D Har du link til dette? Sannsynlig at de skrudde til langt på natt for å få med seg alle matter , brytere og det som er??:D nei den røverhistorien tror jeg ikke på... Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Uday hadde MANGE luksusbiler.. Han hadde to gigantiske garasjer med dyre biler ved ene plasset i Bagdad. Da han gikk berserk på en fest med en automatisk hagle av typen Jackhammer, bl.a brukt avStallone og Arnold, og blåste bena av onkelen sin ville Saddam lære Uday en lekse ved å sette fyr på den ene garasjen hans. Brannvesenet dukket opp bare for å bli stoppet av Saddam, som satt på en tom jerrykanne og fyrte opp en kubansk sigar mens han betraktet megagarasjen til Uday brenne opp. Uday var selvfølgelig rasende. Noen år senere ble han utsatt for et attentat da han og hans bestevenn/sekretær Jaber var ute og speidet etter damer i bilen hans. Uday fikk liknende skader som onkelen hans og så det som et tegn fra gud. Han ble sterkt religiøs etter ulykken og henvist til rullestol. Er mulig jeg har noen småfeil her og der, men leste Ala Bashir's bok om Saddam før jul, så alt burde stemme.. Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 en ting slår meg etter å ha sett de derre bildene.. de har ribba bilen for hver minste skrue , men motoren ( som er en ganske formidabel maskin ) er det ingen som har giddet å ta .. tenk det synet.. iraker i lada med ferrari motor :D:D:D Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 gylden mulighet.... ferdig-ribba prosjektbil! pris: kun frakt. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by dusico gylden mulighet.... ferdig-ribba prosjektbil! pris: kun frakt. blir et hælvete å få han til å skrive på salgsmeldinga.......rusle rundt i fjellene der for å finne han.....hahahaha.....den er lei:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Volvo-Lars blir et hælvete å få han til å skrive på salgsmeldinga.......rusle rundt i fjellene der for å finne han.....hahahaha.....den er lei:) Han er død, hvis du ikke visste det. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg