Volvo-Lars Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Dr_S Han er død, hvis du ikke visste det. det viste jeg ikke.....men det gjør jo ikke saken no lettere...... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 må da være verd å ta en tur ned for å hente den motoren, understellet og bremsene :D Sikkert greit å slenge en slik motor i noe som går fremover Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 den vindus-viskeren hadde jo vært fint å ha... tror nok den bilen (unskyld... ferrari'n) hadde gjort seg bedre som spiker... måtte eieren brenne i hælvete! Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 hadde jeg vært der idet den sinte mobben kom for å ribbe ferrarien... hadde jeg fhan meg knabba den derre jackhammeren til Uday å skutt hele gjengen, greit nok at Uday eide bilen... men du ribber fhan ikke en fin Ferrari fordet... ribb heller fyren.. han driter nå alle i hva som skjer med... men så blir vel biler heller flittig brukt som bomber der borte, untatt Polo'er :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg