Mr.TransAm Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ok... dama mi (!) kommer til meg og sier: duuuu? bruttern sier at jeep har blitt kjøpt opp av et tysk selskap! er det sant? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Det er vel ikke akkurat noen nyhet at Jeep ligger under DaimlerChrysler-konsernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 det veit jeg jo. burde formulert meg annerledes: blir jeep produsert i tyskland??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Det er det nok andre som kan svare bedre på enn meg. Cherokee er i hvertfall produsert i Usa. Eneste jeg husker i farta er at 270 cdi motoren til Mercedes er å finne i mange Jeep'er. Det kan da umulig være noen uting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD bruker Mercedes sin CDI-motor ja. Akkurat Jeep bygges vel i USA, men mye annet av Chryslers utvalg blir som kjent bygget i Østerrike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 hva med 5 litern???? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Den er amerikansk. Så slapp av, pappas Cherokee har ikke Mercedes-motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 For at ikke alle Amcar fans skal gråte seg i søvn så har noen snille mennesker lagd en liste der en kan se hvor sin amerikanske bil er lagd. http://www.howtobuyamerican.com/content/db/b-db-autos.shtml P.S: Listen er ikke komplett. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Viking067 For at ikke alle Amcar fans skal gråte seg i søvn så har noen snille mennesker lagd en liste der en kan se hvor sin amerikanske bil er lagd. http://www.howtobuyamerican.com/content/db/b-db-autos.shtml Fin liste...Machobiler som Avalanche og Yükon m.m er produsert i "degosland" Sikkert ikke mange cowboyer som vet det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Jens Den er amerikansk. Så slapp av, pappas Cherokee har ikke Mercedes-motor :D TAKK TAKK TAKK TAKK!!! *lettet* Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by Jens Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD bruker Mercedes sin CDI-motor ja. Akkurat Jeep bygges vel i USA, men mye annet av Chryslers utvalg blir som kjent bygget i Østerrike. men du får/fikk dem vel med en amerikansk 3.1 TD også (båtmotor) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg