Gå til innhold

Billige deler ønskes!

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt litt på kvasir etter huggeri men finner aldri de delene jeg trenger, noe som vet om en side hvor jeg kan finne blandt annet det jeg nemner her nede.. Helst brukt/billig!

Jeg har en 93 mod Vw Golf GTi 8v.

- Orginal front (skadefri).

- Frontspoiler GTI, høyre og venstre del.

g-front.jpg

Dette trenger jeg.

Og bak:

- GTI spoiler tingen. Dere ser vel grunnen. Umulig å få slått ut igjen den der.

g-bak.jpg

Før dere begynner å spørre om hva som har skjedd så forklarer jeg med en gang.

Fronten var sprukket på førersiden når jeg kjøpte den, frontspoileren ble sprukket pga FAENS isklomp som kom fra snøplogen når jeg passerte den. Bak var pga gåene dempere og fulllasta bil så er klaringa fra bil til bakken minimal, så det er pga en fortauskant. :)

Håper noen vet noe :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin, men er jo aldri vert lakka da, bare svart plast. Og har jo ikke samma leppa som gti. men om du er inerresert så gi meg et bud.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruglette plast desverre, har også bakfanger til salgs om et par uker. er jo ikke sikkert det er typen du vil ha da. Jeg har hvit bil, men fangerne og listene er av svart ruglette plast. jeg skulle gjerne hatt lister til å lakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en orginal fanger, som har sittet på en gti 8v..

Er en slags lilla lakk på den.. Helt strøken..

Selges for 500,-

interessert?

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Doser_86

Ruglette plast desverre, har også bakfanger til salgs om et par uker. er jo ikke sikkert det er typen du vil ha da. Jeg har hvit bil, men fangerne og listene er av svart ruglette plast. jeg skulle gjerne hatt lister til å lakke.

Er ikke selve støtfangeren jeg ønsker. Er nok det grønne som er vist på det øverste bildet.

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter vel fast i resten, skal du bytte den mener jeg du må bytte hele fangeren. unntaget leppa under, for den er mulig å ta løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hele er i ruglette plast, men siden du skulle pusse ned å lakke uvansett så er vel ikke det noe problem? Noen biler ble levert med helt svarte fangere. ikke mye pent, derfor jeg har bytta hele fangeren. Nå har jeg hellakkerte fangere. men om du er interresert er det bare å si ifra, har bakfanger også som sakt. Mener det er det samme med bakfangeren som fronten at den er helstøpt. mine er hvertfall det

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Doser_86

ja, hele er i ruglette plast, men siden du skulle pusse ned å lakke uvansett så er vel ikke det noe problem? Noen biler ble levert med helt svarte fangere. ikke mye pent, derfor jeg har bytta hele fangeren. Nå har jeg hellakkerte fangere. men om du er interresert er det bare å si ifra, har bakfanger også som sakt. Mener det er det samme med bakfangeren som fronten at den er helstøpt. mine er hvertfall det

Mvh

ok, men jeg må desverre si neitakk til tilbudet ditt der. Solrud sitt virket bra så kan hende jeg går for det. :) Bakfangeren min er helt fin bare den leppa under som er presset inn på ene siden. Men finner vel ut av det når jeg skal parkere bilen for å starte litt prosjektering med senk, styling og anlegg :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider