Gå til innhold

Billige deler ønskes!

Ranger emnet

Hazert

Anbefalte innlegg

hmm, jeg var å skrudde litt bil idag. Kjørt den opp på paller og festet eksosanlegget osv, skikkelig.

Så skulle jeg se litt på skaden på det svarte på bakfangeren. Er det virkelig en leppe det der eller sitter den fast på fangeren?

g-bak.jpg

Hvis den sitter fast. Er det noen som har en ny(brukt) bakfanger til salgs da?

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

på orginale bakfangere så er dette en leppe, mens på uorginale så er den helstøpt... den jeg har i garasjen er vertfall helstøpt.

Hmm, da kan det hende dette er uorginal, for ser ut som om den har blitt lakka om igjen, fordi det er litt lakksøl på kanten av det svarte en plass..

Den du har i garasjen? selge? strøken? noen skader? er den lik den jeg har på bildet uten den dumpen som jeg klarte å lage ? :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proto:

Du skriver "- GTI spoiler tingen. Dere ser vel grunnen. Umulig å få slått ut igjen den der"

Det er teksten til det 2. bilde på første side.

På GTI kom det egene lepper på dem bak?....

Jeg var sikker på at alle bakleppene på golf 3 var like...

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by srednA

Proto:

Du skriver "- GTI spoiler tingen. Dere ser vel grunnen. Umulig å få slått ut igjen den der"

Det er teksten til det 2. bilde på første side.

På GTI kom det egene lepper på dem bak?....

Jeg var sikker på at alle bakleppene på golf 3 var like...

Jeg vet ikke jeg, bare inbildt meg at det het noe. For er flere golfer her nede jeg bor som ikke har slik "leppe" bak .

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mono

var egentlig til endel av cleaning prosjektet mitt da... så vet ikke helt om jeg vil selge.. har ikke åpnet pakningen den var innpakket i enda heller, så vet ikke om den er helt strøken.. fikk den veldig billig.

er orginal mk3 look ja.

Trenger ikke lell jeg, driver å skrur bil nå :) Nå er bakfangeren av og står ute til avkjøling. Brukte varmepistol å fikk varma den opp og så kom den seg av seg selv :) Så nå er bakfangeren heelt fin igjen ;)

Kanskje jeg skal snart lage en liten "prosjekt" tråd? :) Har begynt å gjort litt med bilen nå, bestilt deler og mye rart. Har tatt mange bilder underveis osv :)

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider