erbjoer Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Tenkte jeg skulle gå til innkjøp av noe stemplet alluminium, helt frem til jeg fant ut prisen ;) Koster jo 1k m/2 jo . Noen som har peiling på hvor det er mulig å få tak i slikt til en litt rimeligere penge? Skulle hatt en stor plate, men kan kanskje klare meg med flere mindre også. Skal kun brukes til styling, ikke noe bærende, så tykkelsen er ikke så voldsomt farlig. Er det andre der ute som er på utkikk etter det samme?? Alle tips taes i mot med takk ;) Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Astrup Maskin i Oslo...tel. 22166669...går ut i fra at du tenkte på sånne dørk-plater med stemplet mønster på? I 1.5 mm mener jeg du fikk over 2kv.m for under 1k. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbjoer Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 ok skal sjekke det ut ! takker for rask tilbakemelding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg