øversveen racing Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 er det noen som har noen filmklipp av bilen min ??? skulle gjerne hatt tak i så mye som mulig , tenkte jeg skulle snekre sammen en film... blå moonstoneblue vingebil med øversveen racing på siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Ikke video, men et bilde: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 jeg har nok en del film.. men med godt over 200 gb film på disken gidder jeg nok ikke se igjennom alt for å finne din øversveeeeeeeen ;) driver å fullfører dvden min om dagen også. ;) men etter det skal jeg se om jeg kan få det til. og du er nok med på dvden også ;) bare å bestille en ::rolleyes: :D ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 ok , skal bestille en når du er ferdig jeg...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by øversveen racing er det noen som har noen filmklipp av bilen min ??? skulle gjerne hatt tak i så mye som mulig , tenkte jeg skulle snekre sammen en film... blå moonstoneblue vingebil med øversveen racing på siden.. Jeg har visst noen scener fra september -01... B.la. ifra breisladdkonken. Riktignok på Hi8-tape, foreløpig. Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 mattsern ka tid kommer filmen. er jo mangen måner siden jeg betalte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg