Wings_West Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ja jeg vet ikke hva jeg skal si, hehe. her er en vw boble modd som jeg har brukt litt tid på. :)respons hadde vært fint, hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Tøff den, kanskje gjøre noe mer med den? Det er vel ikke noe mer å si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Sotingen er litt rar, ser litt ut som om lakken er desaturated, felgen bak er litt flat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 oki, jeg vet ikke hva mer jeg skal gjøre med den:rolleyes: eller er det noe jeg kunne gjort om på den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Så en ting til nå.. det er refleksjoner fra blåfargen i trinnet;) om du skjønner.. og rett på de andre tingene vi har sagt.. da blir det bra;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 sot rutene på bobla som på den bila som er ved siden av... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 oki. takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 felgen bak får jeg ikke no bedre enn den er. men sånn får det bare være. Er det no mer jeg kunne gjort på bobla så den ble tøffere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 mono visker kunne blitt tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Hyyyyyyyyyl...blir bare værre og værre dette...bilen var knall i utgangspunktet.;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 hm.. du kan jo klippe ut felg+dekk fra original bildet og lime det inn i dette? og wunderbaum? :eek: :eek: men en ting til.. i bånn av bildet ditt.. har du en skikkelig trykkleif eller? mady by P.O? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Kjenner denne duden, så det er nok initialene hannes, noe som jeg selv synes blir litt dumt når han skal legge den ut her, siden det er ingen her bortsett fra meg som kjenner han tror jeg.;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Var ikke det jeg mente.. det stod Mady by P.O.. men nå har han fiksa det;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 HEHEHEHEHEHHE ok:D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg