Gå til innhold

start problemer=(

Ranger emnet

volvo264

Anbefalte innlegg

monterte ein B21ET motor i 264'en for nåkren månes siden. (kjøpte bilen uten motor)koblet det som var av leddninger. men når eg vridde på nøkken til tenninga, so sjedde det ingenting. motoren går berre rundt, når eg tjuv kobla den på start motoren, eller ka eg ska kalle det..nåken so veit ka eg he kobla feil, eller glømt å koble?

har no tatt ut motoren ijenn, for å fiksa heile bilen, men motoren skal inn i bilen ijenn neste veke. for å prøvestare då.

hadde våre litt kjekt om nåken hadde nåkren tips om ka eg kan gjere for å fikse feilen, vist den forsatt er der når motorne står i bilen ijenn=)

takker for alle gode tbake meldinger

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags symtomer er det du får når startern drar rundt?

prøvd å starte via tenningen? for å bare starte ved å tyv kopple starteren sørger ikke for at Coilen får spenning, deretter vil ikke bensinen antenne.

Hører du at motoren nesten starter? har du bensin?

tett luft filter?

Mere kan ikke jeg hjelpe med altså. beklager.

Lykke til :)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt det injection motor i den fra før av da?

Har du hele ledningsnettet med Ecu og alt?

sjekket med tenningslampe om du har gnist og riktig tenning?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du sjekket ledningsnettet fra tenningen til starteren?

har du komplett hjerne til den nye motoren?

sjekket at lednings nettet er komplett montert? ( alle kabler på hele motoren.

prøvd å ta ut motoren, sette den i en benk og starte den? litt lettere å se alle kabler og slikt.

Lykke til :)

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren er tatt ut av bilen no, men skal monteres ijenn. no om ei veke, skal ha på ny turbo å lakke blokka..

der er ikkje hjere på den motoren, er ein anna liten sak ned på blokka som styrer bensinen..

de er den gammle type innsprøytning, den med uten elektronisk hjerne..

har en liten feeling på at der mangler en lite nsak på el-nette til motoren.

får sjekke litt rundt på motoren om alt er kobla. å sjekke om der kan vere brudd på ledninger

General-Aasen

Stolt volvo eiger

Lenke til kommentar
Del på andre sider