allyse Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 La merke til det da jeg kjørte ut på motorveien idag. (bilen hadde vel kjørt 1 mil før jeg kjørte ut på motorveien så den var varm) Kjørte vel i 120kmt da jeg begynte å lure på hva en tikkende lyd var. Skrudde av OD og da ble det verre. Etter ca. 15 minutter forsvant det. Er dette normalt eller er det farlig? (Det har skjedd før, men aldri på motorveien etter hva jeg kan huske) Noen måte å fikse det på? Mvh A. Lyse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Januar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2003 Sjekk olja!! Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autowern Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Garantert olja....samme skjedde meg en gang, bare å fylle opp og suse videre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg