AlpejoHn Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Hei, Jeg lurer på om dere vet hvilken kam jeg bør satse på, motoren er så og si orginal, har insats power filter, og simons potter.. Hvilken kam er å satse på for å merke forsjell på turtall ? Nå drar den bare til 4000.. Tenker ikke på sanne kammer til mange tusen.. En billig og grei, som man kansje finner på andre motorer ? Er T-kam noe å satse på med tanke på turtall over 4000rpm? Tusen takk på forhond takk :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Originally posted by AlpejoHn Hei, Jeg lurer på om dere vet hvilken kam jeg bør satse på, motoren er så og si orginal, har insats power filter, og simons potter.. Hvilken kam er å satse på for å merke forsjell på turtall ? Nå drar den bare til 4000.. Tenker ikke på sanne kammer til mange tusen.. En billig og grei, som man kansje finner på andre motorer ? Er T-kam noe å satse på med tanke på turtall over 4000rpm? Tusen takk på forhond takk :D Sikkert andre som har bedre peil enn meg på sugemotorkammer, men jeg vil tro en K eller VX3 kam vil funke bra på motoren din. T kammen bør du i alle fall unngå ,dersom du vil dra lenger enn 4000. Den er enda mer sløv på høye turtall enn den originale A kammen. mvh, Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 142 Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 gå inn på bcb.no der får du trimkammer te volvo. men den vx kammen er bra åå bruke hvis du ikke skal ha no større gasser og sånt.. er brukt mye i volvo original cup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg