Gå til innhold

Bilen dør nesten når det er kaldt + opp en bakke

Ranger emnet

allyse

Anbefalte innlegg

Okei. Rett utenfor huset har jeg en litt bratt bakke. Når det er kaldt (kanskje verst ved 4-7 pluss grader) Starter helt fint, bakker fint ut av parkeringsplassen, men da jeg skal begynne på bakken begynner bilen liksom å hoppe (kjører opp i 2'dre (automat)) - kan liksom trykke på gassen og da hopper den oppover bakken (eller ikke akkuratt hoppe da, men hoster litt kan man kalle det) Om jeg trykker for hardt dør den... Etter bakken er det aldri problemer... Har hatt den på verksted og de fant ikke ut hva som var galt... Kanskje det er noen kloke sjeler her ;)

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår