Gå til innhold

Td Golf -----> :d

Ranger emnet

TD POWER

Anbefalte innlegg

Hva med nye piggdekk :) Det med styling kommer an på hvilken stil du vil kjøre det... siden du har sølv farget golf med litt fin lakk ? så ville jeg valgt gamle skolen med mye senk, fine felger og originale fangere med mye krom... pluss cleaning av bilen ellers...

Siden folk som regel ikke liker denne stilen før de begynner å bli noen år, så blir det jo de vanlige 90 fangerene, litt senk, mono visker, felger og wunderbaum :)

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golf gti16v

Hva med nye piggdekk :) Det med styling kommer an på hvilken stil du vil kjøre det... siden du har sølv farget golf med litt fin lakk ? så ville jeg valgt gamle skolen med mye senk, fine felger og originale fangere med mye krom... pluss cleaning av bilen ellers...

Siden folk som regel ikke liker denne stilen før de begynner å bli noen år, så blir det jo de vanlige 90 fangerene, litt senk, mono visker, felger og wunderbaum :)

Hadde tenkt mg no slikt jah..... lakken er 100%...!!!!

Må ha meg ny fanger grunnet "grøta" :D

Så da blir d:

GTI 90 fangere

Grillist

Hjulbreddere

40mm senk

Felger

Bilder kommer........

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ultimateVW

Artig å se at det er flere her inne såm kjører TD:D

Har du Intercooler på din?

Du har vel ikke no motor deler liggende?.

MVH STW

Hehe.... :D

TD POWER....!!!!

Har ikje ein dritt på dein..... menne kozzn i alle daga justerte du turbo trykke.... 1.9 turbo el...??

Har ein del styff jah...

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki...d va jo typisk:D

Noen her såm kjøpte d ell?

Har du det såm oljefilteret festes på??..der festes også det røret såm går til turbo.

Kjøre ikkje på maks ladetrykk hvis d va d du tenkte på..

Husk å stille opp dieseltrykket også hvis du stille opp turbotrykket.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by R|ppeR

jeg har stor sans for sølvfarga golfer med svarte g60 breddere og skjørter, samt 90 fangere der den øvre deln er svart....

Har no fiksa mg GTI 90-fanger og hjulbreddere + grillist..... + 40/40mm senk og en del stash tel bil`n ellers.... Venter i spenning på pakkene mine... :D

Tror d vil passe fint med den nedre del`n av 90-fanger`n bake lakka i samme farge som bil`n + midtre del av fangeren framme...

Tror d vil bli bra d..... Ein får c....

Ska no legge ut bilder når dein e ferdig om eit parr vekke... :P

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider